18 February, 2008

pisang bebuah 2 kali....

pehh rase cam dah lama plak tak update... kalo lama tak update sebab sibuk bekerja takper laa jugak tapi malangnyer lama tak update bukan laa kerana sibuk bekerja sebaliknyer kerana sibuk tidak bekerja... 2 minggu kebelakangan nih mmg tak byk benda yg jadik.... kalo tgk dari sudut pembelajaran laa.. kalo sudut besuka ria sebenanyer bole tahan byk benda yg jadik.. heheheheheh... kalo cuber nak igt balik pun tak terigt rasenyer.. yg pastinyer ujung minggu lepas mmg bole tahan byk aktiviti.. tapi ujung minggu sebelum tuh tatau laa sebenayer aper yg jadik.. kalo cuber nak igt balik pun tak terigt... tapi yg aku igt itu laa minggu last sekali aku jumpa super .. pastuh ader perubahan rancangan masa depan skit utk memastikan semuanyer dpt diselesaikan mengikut masa yg sepatutnyer.. lepas tuh sedar sedar terus gua jadik sepesen punyer malas.. kekekekekekeke... mungkin otak gua yg perasan genius nih merasakan begituh senangnyer nak settlekan keja keja baru yg dirangka besama ketika meeting itu kot.. gua pun tak pasti laa....

aper pun tahun nih seperti tahun lepas belangsung laa mini asian game atau ala ala sukan asia laa kat sini... nk kata sukan sea tuh tak dapek laa sbb china dan hong kong pun masuk.. walaupun gua rase diorg nih tamak .. sbb hong kong ngan china tuh satu negara tapi mungkin sbb diorg nih ade sentimen perkauman antara negara ataupun diorng nih byk sgt kot jadik diorg buat sebagai negara berasingan... seperti tahun lepas jugak gua memilih utk menyertai petandingan bola keranjang ... cumer kali nih team malaysia gua tak laa dikatakan malaysia.. sebab ader 2 org ajer org malaysia -- (satu org melayu dan satu org cina) ... pastuh yg lagik 5 org diimport khas dari uk (mamat black) dan org org campuran cina dan korea.... kekekekekekkekekekeke... aper pun sbb gua org melayu jadik bole kire team malaysia laa... aper pada hari petandingan yg ade 6 org ajer.... sampaikan mamat black yg baek punyer import pun tak dapat datang sbb cedera... sbb malam sebelum tuh kitaorg main friendly besama team medic perempuan menentang team medic brighton... (dan menang .. luper plak nak ckp... hehehehehehhehe)

seperti tahun lepas jugak... team "malaysia" kali nih tesangkut di peringkat separuh akhir setelah kalah satu mata di tangan team hong kong.. citt... jgn salah paham diorg bukannyer terer pun tapi sbb pemain paling terer dalam pasukan malaysia (iaitu gua--tak tipus) sudah abis penat kerana game semi-final diorg ckp hari ahad tapi tak semena mena buat hari tuh jugak..... apsal gua bole penat? sbb game seblum tuh iaitu game musti menang gua sudah main cam org giler ... dgn tak penah penahnyer kalo org serang dgn pantas gua sorang bole balik keja... kalo bola ilang gua sorang balik keja... itu tak campur 15 point yg gua score daripada 28 yg kitaorg dpt... (mmg skit sbb main 20 minit ajer.. kedekut time diorg nih) -- jadik utk memastikan kitaorg pegi semi (yg sepatutnyer besok-- gua ulang balik) gua sudah mengerah segala tenaga yg ader di usia yg agak nih... utk ditipu oleh pihak penganjur.. diorg nih mmg tiap tiap tahun dengki aa gua igt... tapi biler pike balik sepatutnyer gua buat lebih time semi tuh.. tapi kemenangan di dlm tangan sudah telepas sebab ade satu budak dlm team gua punyer laa sengal tak masukkan bola gaya murahan di pengujung game... adusss.....

tapi tak kesah laaa... yg jadik jadik ... pastuh tahun nih punyer dengki takde game tempat ke-3 .. cittt... sajer ajer tanak kasik gua adiah.. tapi takde hal jugak laa kan... aper pun agak tekilan jugak gua rase tapi gua pun dah 4 bulan tak main.. jadik hero satu game pun kire cukup laa kot.. walaupun sebenanyer tak cukup.. kalo laa bwak duit lebih bole beli air tenaga kan bagus.. cittt.... gua pun tatau apsal gua bawak duit cukup cukup ajer hari tuh -- (sebenanyer gua tau -- gua maleh nak pegi atm cucuk duit.. kekekekekkekekekke)... aper pun gua rase tensen jugak sbb gua punyer marah gua layan all star weekend abis abis kat sopcast dan tv malam tuh sampai ahad... satu keja pun takde buat maa.... mlm nih laa baru nak mula bejinak kembali.... hehehehhehehehehe.... kalo gua tau nak kalah baik main badminton sekali.. tapi bahya nanti semua budak budak cina nih tau kat mane tok guru tanpa nama menyorok... kekekekekkeke... sebenanyer gua nak main jugak tapi dah 4 bulan jugak tak main... abis dikitai idup idup plak kang.. lagipun ade geng org malaysia turun main setiap minggu.. ade elok gua bagi laluan kat diorg nih.... ader jugak beberapa aktiviti lain seperti kunjungan ker jualan sample nike outlet .. tapi gua igt itu nanti laa gua citer.. kang ade plak yg meleleh air liur tak puas hati... nak buat camner...? beli tiket air asia pegi vietnam laa woiii....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home