14 February, 2008

hari becinta ker..?

kalo ade org nak memeriahkan hari becinta ini siler laa baca blog keinsafan kawan gua yg ini.... itu laa die kite nih sesibuk ajer nak meraikan hari hari org kafir.. hari hari kebesaran sendiri tanak rayakan.. tak pecaya cuber tgk time raya... pas semayang raya semua org pegi bantai duduk depan tv tgk astro ria yg sedang menayangkan citer zombi kampung pisang... apa raaa.. heheheheheh.. tapi itu bukan kedehalnyer... tahun nih pun time raya haji rase cam hari biaser ajer.. lagik lagik org rumah gua pun kena pegi opis keja... camtuh laa duduk kat tempat org nih.. dirg punyer hari kebesaran ajer yg diorg kecoh kecoh... tapi pelik plak.. time tahun baru cina hari tuh ader plak perayaan... walaupun takde cuti umum.. begituh banyakkah masyarakat cina di dunia ini sampaikan begituh.. ish ish ish.. kalo diorg semua begabung dan balik tanah air diorg utk perang musti abis semua org.. keekekekekekekkee.....lagik lagik diorg nih semua terer kung fu... abis bai...

aper pun tanpa gua sedari, tiap tiap kali biler tiber hari kekasih sebenanyer musti ader ajer barang gua hadiahkan utk org rumah gua.. bukannyer gua nak raikan hari nih tapi semacam menjadi alasan plak utk berikan barang utk org rumah gua... maklum laa kalo nak tunggu bday tuh setahun sekali ajer kan.. kalo nak bagi tiap tiap bulan abis plak duit..... lagipun sebab utamanyer adalah pada hari kekasih nih barang barang yg mmg sesuai utk kasik kat org pompuan nih murah.. bunga mura.. jam mura.. minyak wangi mura.. barang kemas murah.. jadik walaupun kite takde niat nak celebrate tapi disebabkan ader diskaun jadik tumpang sekaki laa.. oo luper plak coklat pun mura.. itu hari haris sampai umah gua bawak cokelat brand "guylean" --- sedap laa plak.. ish ish ish... aper pun itu laa halnyer.. tahun nih pun samer jugak laa halnyer....

seperti biaser satu malam sambil gua membelek website ini "hotukdeal.com", tetiber tejumpa plak laa deal yg sungguh gua tak pecaya.. jadik gua pun pegi tgk.. agaknyer sbb hari kekasih nih laa kot die bagi diskaun.. jadik gua pun pegi tgk.. maklum laa dah lama jugak org rumah gua ckp gua nih tak romantik.. mungkin sbb jaga malam dan jaga anak siang hari menyebabkan gua takde mase utk menjaga keromantikan hubungan keluarga... aktiviti aktiviti *byk tuh aktiviti" org kawen pun dah hampir nak luper kerana semuanyer sibuk ajer.. maklum laa anak gua memalam pun bukannyer nak tido jadik umah nih macam 7-11 plak tak penah nak tido org orgnyer.. aper pun belek belek tejumpa laa barang baeek dan harga pun baeek.. gua rase itu laa untungnyer duduk overseas nih ... kalo duduk kat malaysia gua rase tebalik.. kalo ade hari hari pelik nih laa barang nyer naik harga....

tapi memang patut pun.. itu semua bagus sbb tamau org islam pegi berpoya poya hari nih.. jadik biar laa org cina yg kaya ajer beli barang barang hari kekasih nih... kekekkekekekekekekkek.... aper pun itu laa halnyer tapi sbb barang tuh jauh betul ditempa dari german jadik tak sempat pun sampai hari nih.. tapi takde hal laa gua bukannyer nak celebrate pun... cumer nak tumpang diskaun die ajer.. besok baru sampai.. tapi besok gua dgn si anja ade plan baekk punyer.. nanti bole cite lagik.... aper pun sisiapan gamba hari nih....

gamba kat umah malam tadik pkl 10.00 sblm anak gua bangun pkl 1130 pastuh bejaga sampai laa pkl 330 pagi.. aduiiiii... kalo ade sesape tau camner nak kasik anak gua tido malam supaya gua dpt bekerja dgn lancar.. jgn luper tinggalkan komen... kalo panjang sgt email ajer laa gua... gua pun dah sengal dan dekat 2 bulan anak gua tak jugak mau tido.... tolon laaa tolon.... ooo satu lagik gamba siang tadik.. lepas org rumah gua balik dari keja... tgk laa anak gua kalo cukup tidonyer mmg gumbira... tapi kalo tidak cam nak mengamuk ajer.. itu hari ade member gua dtg umah die dah lama tak tgk.. abis porak peranda... sbb bgn tido ajer tgk org tak kenal.. entah laa... mungkin kitaorg nih manjakan betul kot anak gua nih... hmmmmm.... camner nak buat jugak tuh yer..... jgn luper tinggalkan komen... hhhehehehhehe tapi aper pun besok ade projek besar besama anja.... tunggu jgn tak tunggu... wakwakwkawkakwkak....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home