19 February, 2008

di keheningan malam...

tak seda plak hari nih dah 20hb plak.. dah nak abis dah bulan febuari rupenyer.. keja gua masih lagik tak begerak sgt seperti yg gua harapkan... adehh... nak buat camner laa kan rase cam byk mase tapi senantiase teperangkap dgn keja keja lain ... nak buat satu keja tapi die punyer mini mini keja yg sambil sambil tuh yg makan mase yg banyak giler.. kekekkekeke.. macam sekarang nih gua tgh sibuk nak mencari kamera mura yg mahal... jadik keja itu laa yg kadang kadang nak curik sekejap 20 - 30 minit last last jadik 2-3 jam.. nak buat camner laa kan rupenyer rupenyer angan angan mat jenin bukannye kena baya.. tapi biler igt dalam kes gua nih sebenanyer kena baya jugak udahnyer kalo keja tak siap asik berangan ajer... kekekekekekekekek... gua selalu dgr mak mertua gua ckp cam tuh kat bapak mertua gua ... mungkin sbb bapak mertua gua nih kuat betul angan angannyer.. tapi sepanjang yg gua kenal bapak mertua gua nih.. hampir semua angan angan die jadik kenyataan jugak laa.. mcm tahun nih nak tgk tiger woods mase open yg menjadi angan angan dan citer citer semasa balik kg time raya itu hari.. nampaknyer dlm beberapa bulan nih akan menjadik realiti nampaknyer....

kalo tak pecaya tiket utk pegi tgk british open dah ader pun kat umah gua nih.. minggu lepas dah sampai.... itu laa die kan.. gua rase gua pun bole tahan byk jugak angan angannyer.. bak kata HONDA.. the power of dreams laa kan.. kalo tak berangan masekan nak menjadi kenyataan.. gua igt gua punyer angan angan besa sekarang nak duduk sini sambung bekerja sebagai saintis komputer dekat ibm ker... tapi kalo nak jadik kenyataan dalam bulan depan kena dah mula operasi... iyer laa bulan 1 visa nak abis.. gua igt kalo nak kasik laksana itu plan kena apply visa tambahan.. nak apply visa tambahan kena pastikan ade sambungan duit dari universiti.. pastuh sebelum tuh plak kena pastikan yg super gua on-board dgn plan gua nih... byk bend anak kena apply tuh... kalo nak berangan mmg sedap tapi itu laa nak mula semua nih kena ade jugak laa keputusan .. tak bole main pike ajer kat kepla... ermmm.. susah jugak laa tuh sebab setakat nih gua sendiri pun tatau camner nak buat... kalo dah 60% decide tuh mungkin senang skit nak mulakan operasi menjadikan angan angan itu satu kenyataan.. ekkekekekekekekekeke.....

citer pasal angan angan gua igt sekarang org rumah gua pun ader angan angan jugak... die punyer angan angan nak angkat keta bawak balik malaysia... gua tatau nak cakap camner sbb gua sendiri tatau pasal plan angan angan besa lagik.. kalo betul gua nak keja angan angan besa gua igt tak payah susah payah laa nak beli keta.. mmg dalam duration kitaorg sambung duduk sini -- dlm 2 - 3 tahun lagik mmg gerenti beli punyer kot... tapi itu laa semua nih tatau lagik camner.. aper pun gua rase titik tolaknyer tetap kena siapkan dulu phd kot.. kena abiskan belaja .. sbb kalo belaja tak abis semua menda tak dapek buat.. tapi tgh tgh nak abiskan belaja nih kena laa keja jugak hal hal kecik yg lain..... nak keja visa keja mintak duit.. keja carik duit nak baya duit yg diminta... dll.... itu kalo nak tgk skop yg besa laa.. kalo nak tgk skop yg kecik plak... dlm misi gua mencari kamera yg murah tapi mahal sekarang nih.. halnye same jugak.... tgh buat buat keja igt nak cek cek skit.. last last daripada cek 20 minit jadik terus 2 jam.. kekekkekekekeke..... tapi dah 2 minggu dah.. keja asik tesangkut ajer... hmmm.. kena byk byk besabo nih....

gua harap beberapa minggu nih kena laa produktif abis abisan.. ujung tahun nih bulan lapan gua dah janji ngan super nak pegi austria utk menghadiri konferensi nak tunjuk hasil titik peluh gua 2 tahun nih.. rase sungguh sedikit konferensi yg gua turun ... ermm entah laa.. mungkin biler adernyer mase lebih nanti dpt laa tulis abis abisan... oo yer entry lepas gua luper nak cite pasal satu kejadian pegadohan yg belaku semasa perlawanan separuh akhir gua... tgh tgh main kitaorg tgh betahan.. pastuh ade satu budak baling bola tak masuk pastuh bola tecampak keluar... (bola papan) pastuh sorang team mate gua nak pegi keja dgn sorang lagik pasukan lawan.. pastuh disebabkan bola dah nak keluar.. ini budak team mate gua pukul bola nak kasik plantun kaki mamat tuh.. tapi bola tak kena pastuh kaki yg kena.. pastuh dari jauh kawan die yg ntah dari mane pegi lari tackle member gua nih... aikkkkk??? gua pun pelik.... pastuh tetiber geng cina ramai ramai pegi sepak plak mamat yg tackle nih.. pastuh semau cina pun masuk campur.. gado gado gado... dan gado.... gua yg kat dalam court pelik satu pesen.. cina ngan cina pun gado jugak maa.... mungkin betul laa cina tanah besa mmg tak baik ngan cina hong kong.. mcm mafia plak... aper jadik.. tak pepasal sepatutnyer team gua yg patut dpt intentional foul tak dapek... dapek foul biaser plak.... ermmm.. nanti kejap gua baru igt gua citer tebalik... sebenanyer team gua yg serang dan gua laa yg pegi baling bola tuh dari garisan 3 mata.... kekekekkekekekekekkeke... kebetulan...?


1 Comments:

Blogger princessGarnet said...

eh all these are privately aaqilah.selamba je dia letak public aaa

12:17 AM  

Post a Comment

<< Home