08 November, 2007

antara batu dan tempat keras...

baru perasan bahawa takde lagik entry bulan nov. rupenyer.. aper pun masih lagik ade blog hits.. time kaseh kepada yg masih lagik tune in walaupun gua akui ader sedikit slow sekarang nak update blog.. walaupun ade intenet yg bole tahan kena besaba jugak laar... ish ish ish.. tapi kire ok laa jugak laa daripada takder langsung... btul tak..? mmg ade sedikit sibuk minggu minggu memasuki bulan november nih... awal minggu lepas gua 1hb gua masih lagik kat semenyih... agak susah skit nak tulis blog sbb kat situh komputer nih takde modem 56k jadik tak dpt nak cucuk wayar tepon.. ujung minggu plak giler babas busy dgn petandingan badminton negeri selangor yug korang bole baca detailnyer di sini.... heheehhee.... tak payah laa nak citer sape menang.. baca sendiri gelak sendiri syok sendiri.. puas hati pun sendiri jugak.. wakwkawkkwkakwakakakkakakkaa......

lepas ujung minggu tuh plak skit punyer penat... gua pun tatau aper yg gua buat.. senin petang balik ke klang.. pastuh mlm tuh keluar main badminton jugak.. nak tau sape menang lagik baca sini lagik.... pastuh selasa petang gua keluar jejalan kejap kononyer nak carik org rumah punyer komputer... pastuh rabu gua igt gua keluar jugak tapi gua tak dpt nak igt gua pegi maner.. hmmmmm... pastuh sedar sedar dah kamis hari nih laa tuh... ooo.. gua dah igt hari rabu gue keluar pegi makan restoren gembira pastuh jumpa mak cik roti canai yg tekejut tgk gua dah ader anak.. pastuh hari nih plak keluar bejalan jalan besama org org lain yg takde aper benda nak buat semasa cuti umum .. pastuh pegi lepak one utama besama sama org nih jugak hinggakan nak carik parking pun dekat 30 minit.. pastuh sedar sedar dah sampai jumaat sekarang nih.....

pehh.. dalam pada masa itu.. cuti gua dah dekat 5 minggu abis .. dan tinggal dekat 5 minggu ajer lagik.. dan yg pastinyer mmg becuti giler sakan punyer aper benda pun takde buat gamaknyer... mampus kena bambu nih kang.. tapi nak buat camner... sekali sekali balik cam ginih mmg byk benda yg perlu dilangsaikan.. cam dendam pun ader jugak rupanyer nih... tp biler dah lama sebegini.. rase paling ketara malas nak balik tuh tak dapat dinafikan.. gua pun pelik.. kalo dah lama sgt lepak tempat org rase malas balik negera sendiri.. tapi biler lama lepak negara sendiri rase cam maleh giler plak nak balik ker tempat org.. gua rase mmg cam ginih laa agaknyer keidupan.. sajer ajer nak main main... tp biler tgk dlm tempoh setahun tak byk benda berubah melainkan harga minyak ngan tol.. rase cam tak pegi maner pun sebenanyer 2 tahun nih.... cumer sedar tak sedar dah 24 bulan.. mungkin kah lagik 12 bulan tuh akan belalu begituh pantas jugak.... sudah tentunyer.. tapi masih lagik tak dpt nak bayang aper akan jadik biler mase itu tiber.... sampai laa nih pun gua tatau nak pike aper akan jadik..... paling senang... kalo tanak pike aper nak jadik lagik 12 bulan.. melepak sini ajer laa kan.... kekekekekkekekekekekekkekeke

aduiiii malas btul laa nak balik.. rase cam tak pecaya tinggal lebih kurang 5 minggu.. sekejap sgt sampai gua rase cam baru semalam super gua anta msg tanyer aper pekembangan.. pekembangan dari segi berat badan gua rase ader aa... tapi dari segi keja gua rase masih lagik di takuk lama.. kekekkekekekek... susah btul pegi becuti tapi cam nak bekeja nih rupenyer.. aper pun gua tau balik nanti pun gua masih lagik dlm mood malas nak bekerja.. pastu nak kasik keja balik musti cam org giler... pike nak jaga anak lagik plak tuh.... tapi aper aper nak buat kan... 12 bulan akan terbang cam angin ajer... aper jadik sekali lagik ditegaskan masih tidak dpt dibayangkan.... kalo gua dpt phd pun bole tahan gua ader rase ajaib.. mungkin sbb byk sgt benda yg gua tak penah buat gua kena buat dalam pejalanan utk dpt phd tuh kot.... biler sekali lagik gua kena pike hala tuju gua biler dah lulus.. itu pun bikin pening kepla jugak.. kekadang lebih mudah kalo kite mintak semua benda yg akan jadik tak jadik.. atau semua menda yg tgh jadik tak pernah belaku pun... aaa... ish ish ish.... itu yg susah nak kata .... kalo gua ade power serupa itu.. mungkin gua akan patah balik ker bulan Julai 2005 kot... kekekkekekekekekekek..... petik jgn tak petik !!!!

1 Comments:

Blogger daddy cool said...

kalau lu balik nk ptah balik julai 2007.. wa rase stinEKg masih tak wujud lagi.. baik lu pk baik2 sbm buat kate putus.. wa tinggal seru dewa zaman jek.. konpem putar balik.. waakakakaka.. apepun enjoy la cuti ni habis2.. cuti hal cutila kan.. study hal study.. keje hal keje.. badminton hal dendam la plak.. wakakaka

4:09 PM  

Post a Comment

<< Home