14 January, 2007

the man is just... poor




dear mr nike..

gua tatau pun samada korang akan dpt baca benda nih.. gua rase sepatutnyer gua tulis dalam bahsa inggeris kot.. tapi mengenangkan yg gua bukan nak anta bebetul sebalik nyer nak kasik pembaca pembaca blog gua nih seperti org ke-tiga (jadik cam guna kata ganti dari ketiga... hehehe) jadik gua continue ajer buat camnih.... gua harap sgt luahan hati gua nih sampai kepada pihak yg tebabit... tapi malangnyer benda begini tidak akan kesampaian.. seperti sedia kala....

dlm tanpa sedar.. gua rase kat dua nih ade 2 benda yg gua nak buat.. ala dream job laa kirenyer.. antara yg utamanyer adalah utk menjadi ahli sukan professional.. yg lebih spesifik adalah utk menjadi player nba.. atau ahli papan luncur professional ataupun pemain bola sepak.. hehehehheh.... tapi gua tau kebanyakkan org diturunkan kat dunia nih ade tempat die.. jadik biler gua tak berapa mendapat fizikaliti yg sepatutnyer.. gua pun pike utk buat benda lain.... samer jugak seperti kata pepatah omputih.. those who can't do.. teach...

tapi itu bukan bemaksud gua nak jadik lecturer.. jadik gua pun amik profession yg lebih dekat.. disebabkan gua minat melukis maka gua igt kalo gua dpt buat keja keja yg ade kena mengena ngan melukis tuh dah kire bagus dah.... lagik satu disebabkan gua tesangat laa beminat tehadap kasut.. jadik the best blend adalah utk menjadi pereka kasut.. kekekekekke..... tapi selepas bla bla bla bla... aper pun tak jadik dan gua ade kat mane gua ade sekarang....

maka dgn itu gua sgt beharap laa korang dpt menyelamatkan jiwa gua yg tak berapa tenteram sekarang nih.. kenaper plak korang? sbb sepanjang ini.. gua telah mendedikasikan hampir semua duit yg gua ade dan yg gua takde utk membeli barang barang yg korang keluarkan.. dlm erti kata lain.. gua bukan setakat beli ajer.. tapi lebih kurang mengidolakan jenama korang nih... bayangkan laa projek utk mengumpul semua koleksi kasut jordan yg gua mulakan sekitar tahun 2003 (baru keja nih).. sampai sekarang masih tak cukup lagik.. tinggal I,II,III,V,VI,XI,X,XVI,XXI dan XXII utk tahun nih... bukan setakat itu ajer.. setiap kali baik di mane jua.. kedai korang jugak yg gua masuk....

kalo nak kire... tatau laaa berapa byk yg dah abis dibelanjakan utk memuaskan perasaan yg gua sendiri tatau nak kater nih.. ini ker cinta namanyer.. gua pun ttau laa tapi lebih kurang sama laa... becinta pun abis byk duit jugak.. hehehe..... jadik for a change... aper kata lu org plak tolong gua nih... for a change aper kata korang membayar segala kesetiaan yg gua tunjukkan selama nih dgn memberikan gua satu peluang... bukannyer susah pun.... walaupun byk benda yg kena buat.. tapi hakikatnyer gua tetap akan menyusahkan diri lebih dari korang....

sesungguhnyer gua sedar betapa mustahil nyer benda benda sebegini hendak tejadi... infact.. kalo gua tulis menda nih bebetul dan hantar kat korang pun jadik sekadar rendang tak bebuah ajer.. musti korang gelak pastuh buang... pegilerrr laa agaknyer kan.... tapi itu laa.. masih tak telambat utk mempunyai impian.. btul? walaupun impian tuh hanyer laa impian bodo sajer.. bak kata omputih "a fools hope".... seperti kata rocky balboa.. idup nih mmg tak indah langsung... semua benda mmg susah dlm dunia nyata.. tapi kalo kite bole terima pukulan maut dan mampu bediri lagik pastuh.. time tuh laa kite rase lebih dewasa... aper jadah aa rocky nih....

later,
do the right thing.. jdi

p/s kepada pembaca gua yg setia.... kalo ade sekiranyer vids yg gua bubuh agak membebankan dan menyenakkan kelajuan intenet dan kesenangan korang utk membaca blog.. kasik tau aa kat ruangan komen.. satu lagik.. gua hari tuh luper nak offkan moderate utk komen (tah bile ntah gua on pun gua tatau).. tapi gua dah betulkan dah.. so semua sudah ok.. tulis jgn tak tulis...

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kekekeke...gua ader soalan ar utk lu.....gua tak tau ar kenapa kat firefox gua time lagu tuh main dia kuar gambar pink polka dot....memang tade vid ker?

mat...semua org ader impian,standed ar tuh....kekekekekke....dapat tak dapat belakang kire ar....

umanng aihh....byk lagik jordon lu kena beli.....

5:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

mmg takde vid.. lagu ajer.. wakwakakkwkak

6:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

bai.. buat jer la aper yg lu rasa nak buat... quote daripada citer "Anak kenit dan lebah"

Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. We ask ourselves, Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous? Actually, who are you not to be? We were born to make manifest the glory of God that is within us. And as we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same

akakakaa

11:42 PM  

Post a Comment

<< Home