20 January, 2007

merah membara.... muahhaahaha



dah sebulan lebih jugak laa gua bubuh vid kat sini.. kalo ade org tak puas hati sbb benda nih men-slowkan proses pembacaan dan yg sewaktu dgnnyer.. jgn luper kasik tau gua.... tinggalkan msg kat bawah.. hehhe.. kalo puas hati ... bole tinggalkan msg jugak.. baguih jugak utk gua mengetahui berapa byk peminat setia blog gua nih.. hehehheeheh... aper pun gua igt ini kali gua citer lain laa plak.. boring jugak gua baca citer gua dah buhsan pastuh nak berenti.. bukan aper benda tuh bukannyer jadik tang tang tuh jugak.. memerlukan mase dan tenaga.. lagipun time time nih nampak lebih kepada miracle ajer....

aper pun.. gua ade-lah salah sorang daripada peminat schumey yg berjuta juta gua rase di dunia nih... dari dulu gua tgk f1 ngan bapak gua.. gua tatau apsal bapak gua selalu igt gua satu team ngan die.. padhal tak penah sekali pun.. wkakwakwkakawkkwa.. infact dulu mase die suker senna pun gua tak suker jugak.. gua bole suka prost.. gua pun tatau apsal.. tapi lepas ade schumey.. gua dah tak sokong org lain dah.. main game f1 dulu dulu pun pakai team benetton.... aper pun agak frust jugak laa apabile die nak retire tahun lepas.. gua pun tatau apsal gua bole sentimental.. walaupun agak mustahil.. tapi gua hrap sebenonyer die menang last race itu time.... kat brazil...

tapi aperkan daya.. kalo semua menda nasib dan jahat die buat kena bayar balik udahnyer.. ish ish ish... rase syahdu ajer time tuh.. nasib baik org rumah gua duduk dlm bilik tak teman gua tgk race tuh.. kalo tidak musti die ckp.. tgk schumey ble sedih.. benda benda penting tak sedih plak.. kakakakakakakakaka.... tapi gua still rase sepatutnyer die besara tahun nih.. kasik farewell tour skit utk semua org.. lagipun tahun nih ade SPA - trek kegemaran die.. tapi nampaknye die tak pike cam gituh.. dulu mase mike retire 2nd time pun die tak ckp awal awal.. tapi sepanjang season tuh org dah agak dah.. tapi cam mamat nih .. agak tekejut aa.. jadik tak dpt nak farewell tour.. aper aa... sudah pasi fans turn out in record numbers... sape jugak yg untung.. aiyooo

aper pun gua rase kalo die stay tahun nih sudah pasti die menjadik juara.. bukan sbb rules baru satu brand taya utk semua org.. ataupun alonso dah pegi mclaren.. tetapi disebabkan keta utk tahun 2007 nih sungguh ganas.. muahahahaha.... tak pecaya.. cuber tgk skit... tapi gua ade perasan vodafone mclaren mercedes lagik ganas.. tapi biler korang kasik tgk skit gamba topview (no.4).. puhhh... giler babas... giler babas... gua rase rase schumey pas tgk gamba nih pun rase kucewa... ader ferrari bole poyo tak kasik jurugambo mengambik gambo keta ganas nih.. tapi biler gua google belambak.. gua pun bubuh aa.. gua rase cam illegal ajer nih... tapi kalo nak kire illegal.. ader 350 movies curik kat umah gua.... aper nak citer... ekekekkekekekeke....







Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

cun sial keta ferari...dari atas gua tgk macam jengking merah...kekekekekekekk

memang rugi ar hero kesayangan lu...sbb tak leh bwk keta baru...

10:01 AM  

Post a Comment

<< Home