08 January, 2007

duty roster....



sbb nak variety... kali nih gua tak tunjuk klip lagu.. tapi sebaliknyer kasik klip citer terus.. utk sesape yg tak tau lagik.. klip yg gua bubuh ade lah dari pada citer he got game.. salah satu citer kegemaran gua of all time bak kata omputih dan scene yg itu adalah antara one of the scene yg paling digemari of all time jugak... jadik bole laa enjoy... takde laa boring dgr lagu ajer.. lagipun lagu lagu yg gua bubuh nih akan dipilih utk masuk kompilasi setiap bulan.. jadik time tuh kalo nak dwload pun ble... nampaknyer mix tape bulan december hari tuh tak berapa popular laa plak... sape yg tak dwload lagik bole laa dwload....kalo tak berapa suker pun ngan lagu yg ade dwload ajer aa.. bukan lama sgt pun... lagipun melalui pendengaran lagu lagu gua tuh.. bole laa korang rase camner feeling blues kat sini ... hehehehehhe

pagi tadik gua bgn pkl semilan sbb mau pos balik boot gua baru beli yg gua citer kat bawah... rutin gua sekarang bangun tido selak tingkap tgk camner cuaca.. hari nih selak tingkap (tingkap yer..) tekejut gua tgk begituh ramai org lalu lalang.. (sekali lagik.. orang..) ciss... 3 minggu lepas takde camnih rupenyer.. nampaknyer semua org dah balik universiti dan mulakan keidupan seperti biaser... aiiishhehh.. tak seronot laa nampaknyer dah ramai org balik nih.... bukan setakat itu sahaja gua lalu tepi bank nak pegi pejabat pos (semua nih bawah rumah gua ajer) tekejut gua melihatkan begituh ramai org kat bank... baya utang kot.. maklum laa lama becuti..... tapi sekrang nih january sale.... apsal baya utang plak.. entah aa tatau gua.....

gua pun cam bebudak yg baru balik nih jugak.. pegi betulkan kunci spare umah gua yg besa tak bole masuk lubang (kunci aaa...), beli kad letrik pastuh pegi anta borang claim gua.. biler gua dah anta borang claim tuh maknenyer gua rase dah takde duit nak joli laa.. aper lagik.. kekekekkkkeke.. pastuh terus membuta sampai petang.... (malam sebenanyer)... maklum laa semalam gua pegi bantai tido pkl 8 pagi... bile gua tgk tgk balik tak berapa byk pun keja gua siapkan dlm mase bekeja gua.. 12 tgh malam - 8 pagi... skit punyer tebalik dgn aper yg supervisor gua pike... gua rase die igt gua keja takde henti.. 12 tghari - 8 mlm.. pastuh 12 tgh malam - 8 pagi.. kekekekkeke... tapi selagi die ade perasaan camtuh gua rase ok ajer kot... walaupun takde benda sgt nak tunjuk pun utk kasik bukti gua bekerja sekeras tuh.. entah laa... dah setahun 2 bulan dah nih... masih lagik rase cam tak buat phd.. tatau laaa aper nak jadik ngan gua nih.... rase semakin malas yg menebal... seperti daki pada badan org yg tak mandi sebulan cam mat mat saleh kat sini.. ish ish ish.... nasib baik gua mandi tiap tiap hari... sekali ajer laaa.. kasik bakar kulit kat air panas tiap tiap hari itam plak nanti.. kekekekekke....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home