07 January, 2007

order of things...



besok nampaknyer semua menda akan kembali seperti biaser kat sini.... abis dah cuti.. in fact hari nih sebenanyer dah rase cam gituh.. kitaorg ade keluar bandar kejap ini hari sebab mau beli beras.. kalo tidak tak jadik keluar sbb gua ade game bola sesame team... ini langkah langkah yg dianjurkan utk menjadi lebih tera.. tapi dibatalkan sbb cuaca tak berapa cantek.. minggu nih cuaca mmg tak berapa cantek.. seringkali ujan kata org... hehehhehe.... ini laa gamaknyer winter kat tempat gua nih.. bukannyer salji.. tapi ujan.. kakakakakaka... sejuk sejuk jugak cumer tak berapa indah laa sbb takde saljinyer....

sejak masuk tahun baru nih gua tak abis abis tepike pasal keadaan gua yg semakin tua nih.. gua rase seantero semesta pun rase gituh.. bukan gua sorang ajer.. dlm gua tepike gua makin tua nih .. tak dpt nak lari dari perasaan sampai biler laa gua dpt maintain keidupan gua yg agak muda nih.. ermm.. gua sendiri pun tatau.. tapi bole kata sekarang nih tindak tanduk gua lebih tesusun dan teratur.. takde laa suker ajer.... mcm dulu dulu gua buat benda ikut sukati bapak ajer.. sekarang nih bole tahan laa 2-3 ply kedepan kena pike...

antara contoh tedekat.. minggu lepas biler gua sukati rock (come on zack !!!!) pegi beli boot baru... wakakakaka... tgh tgh nak jaga budget selambek ajer gua belasah.. tapi biler dah sampai.. gua rase cam tak berapa masuk plak... lepas pike itu ini itu ini itu ini.. gua pun isi borang pulang balik.. bungkus.. pastuh besok nak posto utk dptkan duit.. nasib baik kat sini pulang barang tak citer panjang.... itu laa untungnyer kat sini... macam macam faktor gua pike.. duit.. pemakaian... benda benda yg kalo nak kire dulu.. gua skit pun takde amik kisah....? kalo tidak susah laa gua nak explain 15 pasang kasut ball utk main ball yg gua ade kat malaysia.. hehehehehe....

tapi walaupun gua buat cegituh.. gua rase perasaan main belasah beli tuh menyebabkan gua gumbira.. dan rase puas ati.. gua tatau apsal.. tapi mungkin saje ajer nak lompat hump beli-taknak-beli yg menghantui perasaan.... mungkin agaknyer camnih jugak laa penyelesaian utk org org yg middle life crisis.. biak pii dulu.. nanti biler die dah paham die tau laa nak betulkan.. dan mungkin juga secara tak langsung itu yg gua buat.. daripada resah gelisah pike nak beli tidak nak beli tidak.. beli ajer utk kasik lapang skit kepla.... kedian baru laa tau laa sendiri nak betulkan..... mungkin lepas buat 2-3 kali .. jadik lali laa kepada pekara pekara nih dan terus bole move on dgn senang ati.... erm betul ka? aper pun kalo nak cuber pastikan barang bole pulang balik.. wakakwkakawkkawkaw.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home