04 January, 2007

kegganguan seorg lelaki...





by the way.. diorg nih sedap sgt sampai kena bubuh 2 vids... kakakakakakakakka... nampaknyer hari nih satu lagik hari yg slow ajer... gua pun tatau apsal hari hari yg belalu nih rase cam slow semacam... nanti kejap.. bukan hari tuh slow.. gua rase gua slow kot.. hari tuh tade aa slow sgt.. bahkan laju ajer semacam mase bejalan.. hari nih tak buat benda lagik siang.... sama jugak cam semalam dan hari hari dan hari dan hari sebelumnyer... sbb gua duduk umah ajer ker?... ermm tak jugak.. kalo gua pegi lab atau office pun rase cam sangap semacam ajer kot... musti gua gatal nak balik jugak kot.. tapi tadik siang gua bangun awal skit pastu pegi bemain bola utk mengawal kegemukan badan gua yg semakin tak tekawal nih....

duduk kat sini tak dpt laa nak rajin sgt besukan.. gua rase itu backfire kot... selain daripada main bola takde menda lain buat... itu pun tak bole laa rajin sgt sbb banyak keja sebenanyer gua nih.. kalo sekali gua bukak todo list bole tahan laaa dasyat.. tapi aper pun gua tetap kena turun jugak.. mungkin paling kurang sekali seminggu sbb nanti gemuk tak tekawal susah plak.... mungkin kalo gua bole ball ker lebih senang skit kot.. takde jauh sgt nak pegi main.. cumer kena baya ajer laa.. mungkin gua patut beli bola ball laa... lebih senang nak citer sbb sorang pun bole main... kekekekekkee.....

aper pun mentgkkan org rumah gua yg tgh layan girl interrupted.. gua tepike plak satu benda... tadik mase awal gua layan jugak skit.. biler gua tgk scene minah tuh tido ajer pastu ade org datang checking gua tebayang.. bestnyer abiskan idup tido ajer tanpa pike aper aper.. terus gua dpt idea.. kalo susah sgt nak idup kat dunia nih masuh pusat sakit jiwa bagus jugak aaa... bole buat bodo ajer layan keja sendiri... nak tido nak lepak nak buat aper aper pun.. org tak bole nak buat aper aper sbb gua giler kan.. jadik tuh yg bole buat sukati bapak.. hehehehheheh... terus gua kabarkan idea tuh kat org rumah gua.. dgn selamba die reply die rase cam gituh sekarang.....

biler die ckp camtuh.. gua rase cam nak trade in ajer keidupan gua nih ngan die.. kekekekekke... tapi gua rase gua dah penah citer kot menda nih.. entah aaa.. most of the time sekarang nih mmg gua rase cam tak berapa minat ajer nak continue menda nih.. sbb tuh gua rase cam gua nih slow ajer.. lu org tau laa kalo semangat nak buat something tuh musti pulun abis abisan.. tapi kalo tak minat.... tapi gua rase menda nih day-to-day basis.. chelamak cam injured list dlm nba laa plak... tapi hakikatnyer mmg gituh... org yg gua paling jeles sekarang sudah tentunyer org yg dpt buat benda yg diorg minat... sungguh bess.. cisss..... utk org yg tatau aper yg gua nak buat sebenanyer.. patut dibagi duit banyak banyak ajer... kakakkakaka....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home