27 December, 2006

becoz everybody deserve a second chance

ermm... nampaknyer disebabkan tak pepsal semua org dlm holiday mood.. dan gua rase.. tak tau laa kenaper.. mcm ade be-utang ajer ngan org rumah gua.. maka gua igt setelah pike memike, maka gua pike ade elok jugak laa kitaorg pegi bejalan.... lagik lagik festive season kat sini nampak semua org tgh cuti saner sini... ish ish ish.. aper pun setelah meeting meeting skit ngan budget budget skit ngan org rumah gua.. maka kitaorg pun buat kesimpulan utk pegi bejalan jalan skit ke tempat tempat membeli belah.. kakakaka.. bukan utk membeli belah tapi utk tgk ajer aper barang yg mampu dibeli kalo ade duit...

banyak faktor yg membawa kepada keputusan tuh.. tapi yg paling utama.. hari nih kitaorg pg portsmouth outlet.. tapi jualan nyer cam hampeh ajer... maka rase kecewa tuh tak pepasal menular plak kat sanubari.. bukan nak beli pun sbb takde duit.. tp kalo nampak barang yg hebat hebat dan mura rase cam sedap laa skit ati nih.. hehehehhe... bole ker cam gituh... disebabkan gua nih org yg kompleks gua rase bole... serius.. mmg bole rase sedap ati.. tapi yg paling penting kitaorg pike kalo dpt keta mura maka bole laa teruskan projek nih... yg kelakanyer dpt plak dari sumber yg tak disangka plak tuh..

aper pun.. dlm keadaan yg agak rushing.. gua ign kasik satu lagik makluman kepada pembaca pembaca setia blog gua nih.. kalo nak beli barang esp. kasut.. sila laa kontek gua melalui YM.. atau email ajer gua kat whitecokelat@yahoo.com .... korang kasik describe skit aper mau.. pastuh gua carik dan beli.. yg paling penting kena pecaya aa kat gua sbb kalo tak pecaya citerasa gua baik tok sah.. kang gua pening kepla balik buat aper.... kalo dah cun ngan syarat tuh.. kontek gua sblm jumaat nih... kena pegi jumaat sbb tatau biler plak raya aji kat sini.. tatau sabtu ker ahad.. jadik gerak laa jumaat....

biler nak baya? ermm.. lepas lu org tgk gamba kasut tuh keluar atau lepas dpt message mintak duit tuh maka pepandai laa masukkan duit dlm bank gua.. jgn mara.. kasut akan dihantar lambat skit ajer.. kalo ade posmen... dpt kat tgn pecuma.. tp kalo sampai takde posmen.. gua anta pakai posmen sebenanyer dari malaysia.. jadik tak perlu laa baya posto memahal.... aper lagik.. bole plak buat bodo pas baca... moh moh moh... sape yg pegi baca entry gua nih lepas hari jumaat (waktu uk).. sape suruh.. kang dah tak dpt order.. tapi kalo korang nasib baik masih sempat lagik cuber laa carik no. tepon tangan gua dari sumber sumber yg bole dipercayai.. gua malas nak bubuh kat sini sbb nanti ade awek carik gua plak.. tak pepsal jadi isu.. kakwkakwakwkakkwakkwkwakkakwkawka.... gelak plak.. cepat aa order.... !!!



0 Comments:

Post a Comment

<< Home