08 June, 2006

cam tak bole pecaya ajer ...?

sepatutnyer gua tulis entry nih malam tadik.... tapi tah kenaper hal ntah ngan blogger nih gua tak bejaya mangabiskan penulisan gua... jgn salah paham gua mmg nak update.. kalo tak pecaya cube pegi tgk pedang setiakawan yg sudah lama terbengkalai tapi gua bubuh cite.. gua plan nak tulis sini lepas tulis situh.. tapi apakan daya.. cheeeh sekarang rase cam tak berapa bess plak nak cite sebab aper yg gua nak merapu tuh pasal semalam.. tp takper.. kejap kejap gua masuk mood semalam.... amitaba amitaba.... hmmmm.... puhhh puhh....

[mood semalam] giler terasa kesangapannyer setelah behari hari tak keluar.. gua bole tahan jugak memerap kat rumah minggu nih.. bukan aper.. gua pun ttau apsal.. selalunyer gua rajin jugak nak pegi ker lab tapi minggu nih selepas sahaja minggu xtravaganza mengabiskan duit kengkawan utk beli kasut kengkawan (kpd yg tak dpt tuh besabo ajer laa).. gua terasa cam kekosongan plak.. adaka sebab gua dah dpt beli dan tgk byk sgt kasut sampai gua sendiri rase tak seronot... emmm.. sebenanyer tak jugak.. gua rase sbb kepanasan kot.. yer akhirnyer mmg betul kate org southampton nih panas cam malaysia.. mmg panas cam malaysia sbb kalo korang main bola dgn memakai aksesori cthnyer cam kawan gua sorang nih die pakai wristband.. sebaik sahaja die tanggalkan ade bekas putih (area wristband tuh laa) dan selainnyer sudah gelap.. ish ish ish... patut laa semua mat saleh bejemo sambil menyapu losyen.. jeng jeng jeng...

aper pun gua rase cam gua perlu keluar umah semalam... tapi bukan pegi lab laa.. gua perlu bejalan mendapatkan skit culture.. nampaknyer itu yg gua nak.. mmg itu yg gua dpt.. kali nih gua diperkenalkan ngan budaya tidak memakai baju mat semasa keluar bejalan oleh mat saleh.. wuihh jgn meleleh air liur dulu.. yg pompuan pakai baju... gua maksudkan lelaki laa.. jgn ghairah dulu geng.. mmg diorg gangsta cam kat kg.. keluar bejalan naik bus dan yg sewaktu dgnnyer belenggeng ajer.. ish ish.. tapi gua tak nampak lagik yg badan tak cantek buat laa.. so far sepanjang pejalanan gua semuanyer dari level bole tahan ker begaya laa.. mungkin diorg nih pun ade segan jugak.. gua igt selamba bapak.. baru ajer gua pike camtuh.. tetiber dari tingkap gua (bus double decker) gua nampak laa satu pakcik nih tgh besantai dgn jayanyer.. selamba ajer walaupun badannyer tak masuk mane mane kategori gua mentioned tadik.. rupenyer mmg tade hal.. diorg nih sesama begumbira... maklum laa matahari keluar 3 bulan ajer setahun... sedih sedih...

gua igt meriah laa sampai ke bandor.. tapi entah kenapa di antara perasaan miskin elaun gua tak masuk lagik dan kawalan ketat kewangan org rumah gua... campur panas dan rase tak berapa seronot ajer nak pusing bandar (yg sebenanyer pekan) yg tak berapa ade benda.. gua batalkan ajer niat gua dan terus balik sambil membawa pulang barangan rumah yg dipesan oleh org rumah gua... nampaknyer bulan bulan biler cite scrubs dah abis nih gua dah tade menda nak buat.. gua balik laa ke umah mengadap page google sambil jari jemari gua cuber nak taip menda.. tapi selepas beberapa minit masih page google jugak.. kakakakaka.. keja byk sebenanyer tapi rase tade motivasi susah plak nak buang.. mungkin kalo kena pakse baru lebih gelabah kot.. biaser laa kalo nak belari laju.. jolok la sarang lebah dulu... muahahahhaa...

[mood hari nih balik] haaa... abis dah aper nak ckp semalam.. sekarang nih pun dah pkl 6.40 pagi.. ye satu malam gua tak tido menyelesaikan benda yg sebenonyer tak berapa penting pun.. tapi tatau laaa... mungkin sudah menjadi tabii utk settlekan menda menda bodo dulu baru rase nak buat benda yg tak berapa bodo.. nampakneyr super gua baru ajer emel ckp die bz banget.. puhhh sungguh gangsta... yg lebih gangsta paper gua yg janji nak anta 1 bulan lepas masih lagik tak anta.. dari 30 muka super gua masih duduk page 8 dah 2 minggu dah... kakkakakaaakak... aper nak dikato... yg penting musti korang tetanyer tanyer samada pompuan ade yg tak pakai baju ker tidak pepanas buta nih kan.... hehehhee... gua tak bole jawab soalan itu cumer kalo berani meh dtg sini bole tau jawapannyer.... mauahhahahahahaha......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home