14 February, 2005

semua org dah besa?...

i dont know wat it is?.. mayb new year resolutions or wat.. it seems like semua org nak kawen or plan to kawen these days.. gilo btul.. last week ajer 2 kawan gua betunang on the same day... nasib baik different time so bole laa gua datang dua dua.. lu org pun tau last week cuti panjang.. gua pun tatau apsal gua tak pepasal cuti seminggu.. kakakkkaakak.. agaknyer sebab gua mmg takder aper nak buat dan super boring kot kat office.. no.. actually gua sgt busy jadik gua sajer ajer malas nak buat keja.. gua tatau aper plan gua nak settlekan keja tuh semua tapi gua ader opportunity jadik gua belasah ajer laa amik seminggu.. kakakkka....

last thursday.. abg member gua kawen.. pastuh weekend nyer gua attend majlis petunangan 2 org lagik member gua.. yer.. bukan abg diorg.. tapi diorg ... ntah camner gua rase dah jadik cam satu trend plak semua org betunang nak kawen.. awal bulan depan.. member gua kawen.. next weeknyer abg gua betunang.. next weeknyer member abg gua.. shit man... semua org takut dunia nak kiamat pastuh semua org kawen ker?.. adaka gua akan mati tak kawen?... kakakakka... giler mat... tapi mayb for most, it is time.. mase dah time.. time dah waktu.. sudah mendapat seru kot.. finally diorg akan buat sumthin legal.. tak perlu lagik menyorok di belakang pokok.. kakakkakakkkaaka... (jgn mara sedara sedara... gua buat lawak ajer)..

on that day.. gua pike satu menda ajer.. dah besa sial member member gua nih.. dah mulakan chapter baru sial.. dah masuk 2nd half.. dan 3rd quater... kena step up n pick up all the slacks frm the 1st half.. shit.. life diorg bukan macam kutu tembok atau embun lagik.. dah mula nak ader responsibility... n thru it all gua realize sumthin.. shit man banyak sial duit abis nak kawen ngan anak org nih.. kakkakaak.. pastuh gua tgk diri gua.. dlm wallet pun ader 5 inggit ajer.. camner nak kawen.. or is it because of that?.. .. probably.. probably.. mayb jugak pasal gua tak ready nak pikul tanggungjawab yg datang ngan tuh?.. is it?...

last weekend lepas semua tuh gua tgk cite dance with me... hahaha.. gua tau byk org akan tetanyer tanyer camner gua bole dpt cite tuh.. well.. kepada semua pendownload pendownload.. lu org kena respek bai.. the master.. bob glemarie bai.. die ader semua.. di saat site site dwload kena tutup cam cina jual dvd kena keja ngan penguatkuasa.. bob glemarie masih lagik power sial.. kakakkaakkaa.... so anyways.. cite nih pasal menari.. tapi tuh bsides the point.. the point is biler bini die cite pasal relationship dan pasal kawin.. pasal husband n wife.. pasal kite sebenanayer nak ader org witness pasal kehidupan kiter... pasal kite nak ader teman yg saksikan kejayaan dan kegagalan kiter.. yg appreciate semua kejayaan kite dan support during those hard times.. shit.. real bai.. real.. anyways.. tahniah kepada sesape yg sudah mengikat janji utk menjadi saksi seidup semati dgn yg berkenaan berkenaan.. gua?... bukan gua tanak ikut.. cumer korang lebih betuah....

3 Comments:

Blogger princessGarnet said...

awak akan jadi org yg betuah itu ya!!

8:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

beb...title citer tuh 'shall we dance'....lagi satu...aper maksud 'awak akan jadi org yg bertuah itu ya!!' quote from hasniza .....

luorg nak kawen ke..??

10:43 PM  
Blogger princessGarnet said...

ish sapa yg pepandai gosip tu??berani jumpa aa akakaka sapa le tanak kawen?mesti le nak

8:38 AM  

Post a Comment

<< Home