17 January, 2005

results - half day...

baru 0.5 days.. n i got these to write: giler bai best sial buat camnih... gua tatau apsal gua rase bess semacam ajer gua buat eksperimen nih.. mayb sebahagian dari diri gua excited ngan benda yg gua buat nih.. sumhow gua tak rase pressure pun.. malahan happy semacam ajer.. tak rase penat apetah lagik mengantuk.. tuh mayb later during the day.. but as for now.. im not complaining.. skit pun tak komplen.. kakkakakakaka.... happy bai happy.. probably gua rase sebab gua dpt buat menda yg selama nih gua nak buat.. sama mcm gua dgn tak pepasal nyer lukis kasut laa.. tak mendatangkan manfaat pun.. tapi yg ini lebih benefits sebab gua study bai.. kakakakakaka... old times bai old times...

biar gua cite aper gua buat laa semalam.. gua rase walaupun tido tak full 8 hrs macam gua selalu tido tapi sebab gua tido ngan puas hati kot jadik disebabkan itu laa gua semangat giler biler bangun.. tapi tatau lagik laa sebab baru hari petama.. org ckp the 2st 3 days yg cam sial.. lepas tuh dah kewl dah.. cumer bezanyer org org lain tuh tepakser manakala gua nih plak mmg besemangat nak buat nih.. gua pike dlm diri gua kalo gua bole buat menda nih.. fitkan diri gua balik utk jadik student.. gua akan jadik successful sial.. hehhehehe.... itulah tujuan eksperimen nih ... selain nak test the hipotesis dan nak save belanja gua.. gua nak fitkan diri gua balik utk menjadi researcher yg berjaya.. lebih kurang mase the 1st come back utk mike.. mase die balik pastuh die kalah ngan magic.. pastuh die rededicated himself utk game.. angkat besi, berenang dan belari.. kakaak..lebih kurang cam gua... gua ckp lu org sekarang gua mmg jordan brand.. gua mmg jordan team beb bahagian akademik die amik gua sial.. lebih kurang cam the greatest of all nerd.. cumer gua kewl ajer.. lebih kurang cam good will hunting tapi bukan the hunting season bai...

alamak off track.. ok ok.. gua lepas settle semua menda + makan sup ayam member gua punyer recipe.. (serius beb baik lu bukak rudy sup !!!) gua pun main game gua nba live.. game hari nih sonics vs. wizards.. gua cuak skit sebab dlm level superstar kekalahan tuh ader lah norm.. pastuh no.34 injured bai.. sebab last game ader org pegi kehelkan kaki die.. pehh... gua dah laa takde ridnour.. best steal bai in the league.. pastuh gua takde no.34 bai.. jesus.. tapi gua kewl sebab gua tau dgn sesape pun gua power.. terus offence power gua jadik 74 daripada 83.. butoo aaa.. in the end, lewis dan radmanovic steps up big time.. rashard tak payah cite bai.. mmg power 46 pts.. mvp candidates by besama no.34.. no.77 not bad cover utk jesus.. kakakakaka.. flip pun tunjuk power.. cumer 3 mins masuk 4th quater gua dah tido tido.. giler bai nasib baik gua lead 30 pts.. mase nak abis gua tgk tinggal 10 pts.. sial komputer nih cut the deficits.. tapi diorg tak sempat jugak keja... kakakakakaa.. gua pun tutup notebook tido...

gua igt susha nak bangun .. tapi pkl 5 gua dah jaga.. gua igt cam mengantuk... tapi entah kenaper gua rase sangat semangat dan dedicated plak.. gua pun tak de masalah nak bangunkan diri gua setengah jam lepas tuh.. kejut member gua yg bangun tapi tido.. (power bai.. member gua.. gua ketak pintu ckp "BAI!!!" die trus bangun.. mengejutkan.. tapi die tido balik laaa.. kakakakak).. so gua pun continue ngan keja keja gua.. gua rase tak cukup time pasal byk menda gua ttau yg gua interested giler nak tau.. ima make this work.. serius beb... gua cam mike bai.. sebab tuh laa gua jordan team.. hehehehhee... so mayb for tomorrow gua bangun lagik awal.. supaya gua lagik dedicated.. giler bai.. wat is luv?...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home