25 January, 2005

early predictions?...

gua takleh ckp byk sial.. nampaknyer early signs yg gua dpt tak berapa encouraging utk gua meneruskan cecite gua.. anyways.. semalam cuti sial public holiday kat selangor kan... gua kena keja.. sebab gua ade hutang satu task ngan bos gua pada hari isnin .. tapi sebab gua sangkut ngan menda lain.. yg gua masih lagik sangkut hingga ker hari nih walaupun gua sampai dah lebab last monday... so die ckp pegi laa semalam.. gua takde hal dan pegi sbb die ckp nanti hari wilayah gua ganti... its not a problem really.. (kalo gua dpt naik gaji aaa utk evaluation nih.. )

on da way.. (gua amik komuter sebab gua malas nak jem + gua takde sen nak dahulukan duit gua utk parking).. as u would huv guess.. byk laa org india sebab diorg nak pegi sentul.. so kat kl sentral (sebab gua stop kejap breakfast mcd - yg dah lama gua tak buat - sebab takde duit - gua baru gaji nih) beratur laa diorg nih utk pegi sentul.. i guess theres a short cut utk pegi batu caves kot sebab mase kat mcd gua ade baca ktm mintak lane utk direct to batu caves.. timely sial berite tuh sebab semalam thaipusam... i dont actually know where this is goin.. tapi gua sajer cite pasal semalam.. kakakakkakaka.... tapi ok laa.. gua skit pun tak rase tak best or anythin like that semalam.. its not a burden at all.. actually gua rase gua akan hutang company nih kalo gua dpt blah nanti.. so in the meantime.. better settle all my bad debts sebab nanti once dah dpt opportunity tuh n gua nak blah kesian plak kalo ade menda menda tak settle lagik.. it will reflect on u badly..

so semalam awak gua was on a mission.. n sadly just like apollo 10, mission tuh sampai moon tapi tak landing ajer.. dpt tgk ajer.. its not her fault or anythin.. its just that she's not well equip n ppl kat houston tanak tolon die.. tapi bukan die fail aper aper.. cumer from the feedback im gettin.. on the other side, the sun is not shining.. let alone the moon n the stars... giloo aaa.... semua nyer kasik setback ajer pada semua effort yg gua dah put in.. i dont know.. kekadang gua rase gua yg tak cukup buat menda.. i know its too early to tell tapi bile the signs are not pointing u the right way semua org akan doubt ... lebih kurang same camlu mintak no. tepon awek pastuh die bagi no. tepon yg takde dlm perkhidmatan.. lu wonder bai samada awek tuh hantu ker atau lu mmg loser beb.. (nih takde kena mengena ngan gua... jgn slah paham.. contoh bai)..... in the later case takper.. kalo utk first case demam bai.. seminggu tak baik... cumer at the moment takde menda gua bole buat utk influence the outcome.. gua pun malas nak buat anythin... biar laa... i guess im waitin to see wat faith huv in store for me..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home