02 February, 2005

cukupkah 20000 kali?...

im not in the office.. so dont blame me.. gua sedang cuber sedaya mungkin utk memberikan berite tekini lagik sensasi kepada lu org peminat peminat gua.. kakakkaaka... (walaupun gua rase ade probably 2-3 org ajer yg baca blog nih.. yg satu ajer jauh tak dpt jumpa gua.. dan gua rase ade sorang ajer yg rajin baca sebab die mmg takde keja kat opis die... bai.. lu patut happy sial lu makan gaji buta.. org lain keja pun takde.. kakakakkakaa)... mmg susah sekarang nih utk gua lepak ngan office lelagi memandangkan kepada task gua yg demanding.. everyday gua naik komuter pastuh kat komuter takde awek cun pun... gilaa bai.. samada awek cun semuanyer naik LRT ataupun diorg nih semuanyer tongong sebab sanggup lepak jam berjam jam daripada duduk buat bodo kat dlm komuter....

tapi gua tak salahkan diorg.. komuter nih sebenanyer tak realiable mat.. serius.. kalo gua head of ktm byk sial changes yg gua buat.. banyak bai.. changes bai bukan change.. punctuality? almost non - existance sial dlm bahasa ketapi.. gua tatau camner ketapi yg tade jem pun bole tak punctual.. ? shit man maksimum pun ade 2-3 ketapi ajer atas track yg mmg ade 2 side... ? tuh laa bai.. kalo gua dah set up kompeni gua yg AI kite tinggal run satu program ajer utk dptkan efficient timetable hari tuh.. diorg kena baya gua 1 million ajer utk secure that kinda service.. tuh pun susah sgt ker... kasik laa rakyat sendiri kaya skit instead of bayar mat saleh atau company luar nih.. for all u know.. diorg pun pakai wizard jugak buat benda.... aper aaaa.. anyways.. sebab kite kat malaysia.. n kat malaysia customer bukan selalu betul.. customer lebih kepada victim.. so kite layan ajer laa aper yg ader.. gua disebabkan takde duit nak baya parking kat bank negra yg mahal nak mampus tepakse laa jugak layan ketidak efficent - an menda nih...

byk menda nak tulis.. tapi gua tepakse gerak.. komuter bai .. aper lagik...


0 Comments:

Post a Comment

<< Home