17 January, 2005

eksperiment...

korang igt tak mase sekolah dulu korang belaja the principle of science... memula buat hipotesis pastuh jalankan eksperimen semua tuh... ok kengkawan.. gua nih seorg scientist.. gua akui gua mmg scientist.. walaupun org org yg baca blog gua nih akan ckp sebenanye gua perasan dan gua nih giler.. tapi takper.. gua teruskan jugak niat gua.. lagipun ade purpose eksperimen nih.. jgn risau....

bia gua cite skit.. eksperimen nih ader laa utk mengkaji berapa lama lu bole tahan dgn rutin rutin harian yg mengurangkan mase tido lu dan juga menda menda yg lu makan.. adaka in the end lu akan jadik giler atau macam maner.. lu org dah tgk super size me blum..? gempak bai.. gua nak buat same experiment hari tuh tapi memikirkan akibat nyer malas gua.. lagipun mmg once lu dah gemuk lu susah nak kurus mat.. lagipun kosnyer byk sial.. hari hari makan mcdonalds.. giler lu.. kat malaysia bukannyer mura.. satu meal dekat 10 inggit.. makan 3 kali sehari dah 30 inggit.. kali 30 hari.. giler bai.. bole buat baya utang kredit kad..

plan gua senang ajer utk pilot testing gua.. sebab lu org pun tau ujung minggu nih raya aji jadi tejejas skit laa sebab tak dpt run sampai jumaat.. so gua jadikan nih pilot testing gua ajer laa.. senang ajer rutin die gua kena bangun everyday pkl 5.30 .. bukan bangun kosong ajer.. kena belaja bai.. belaja as in belaja bukan memain.. gua ader laa buku skit yg gua kena baca jadik gua kena laa bangun.. pastuh pegi keja .. makan hanyer sekali sahaja sehari iaitu time breakfast.. ini ader laa utk mewujudkan rase depressed takder duit.. jadik makan skali ajer .. kakakkakakkaka.. baru pressure.. sebab walaupun keja kat opis tuh mmg bapak dah pressure tapi kalo ade extra pressure lagik best.. tgk lu bole crack tak in the middle.. kakakakakaak... stay opis sampai 8 malam pastuh baru balik umah.. tak bole makan ya.. jgn luper.. buat laaa aper lu suker tido dan sebagainyer sampai laa 5.30 berikutnyer.. ok bai... jgn luper bai.. gua nak tgk bai kamis camner gua raser....

aper hal gua akan repot kan progress nyer.. btul ker kite tak perlu tido 8 hrs a day dan still bole idup ngan sehat.. dan bole turun berat badan ker ngan amik satu meal ajer sehari iaitu time breakfast.. pastuh bole jadik giler ker kalo kite depressed kan diri kite sendiri.. kakakkakakakakakaka...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home