18 January, 2005

its over.. its over...

gua akan stop this experiment.. bukan sebab gua tak tahan... tapi nih dah bukan experiment beb.. baru 1.5 (terigt gua pasal melo 1.5.. if JB named the shoe Ray 34 1.5.. gua sure gua tambah utang gua.. bagus jugak sial die bagi melo kasut tuh.. sebab at least selamatkan duit poket gua) days berlalu dan so far gua takder rase any after effects except for this one.. gua suker sial.. kakakakakaakak... well actually gua more kepada rase teruja dan happy .. probably sebab gua dah lama tak buat camnih.. pastuh feelin bangun pagi pastuh study tuh cam bess aaa.... yer laaa sebab dah 2 tahun tak buat menda menda camnih.. so biler dpt buat balik lu rase happy laa.. mayb same cam gua sk8 balik dan dpt pull some tricks.. bukan cam member gua yg tau shuv it ajer.. tapi backside bai.. kakakaakkaka...

ok well.. takder byk happening yg tejadi.. by da way.. maxis nih tah hape jadah tah jadik for this past 2 days... call pun tak bole.. kekadang sms dan mms kong.. gua pun tak tau aper cite.. giler sial diorg nih.. mencari masalah ajer.. tuh laa baya lagik artis byk byk tapi system belakang cam serabut.. kakakakkka.... baik lu org amik member gua sial botak kasik betulkan skits.. kakakka... finally semalam gua dpt sedikit good news dan besemangat skit utk meneruskan project gua nih... at last ader jugak respons.. walaupun ader yg tak berapa menggalakkan tapi at least ader.. sebenanyer menda camtuh laa yg kite perlukan kat dunia nih.. bukan nak aper pun.. tapi nah sense pf approval atau appreciation.. gua bukan nak hari hari bos gua bagi gua bonus (which will be fine.. if she wants to) tapi utk die pegi dekat lu pastuh tanyer lu acam .. cukup laa kan..

semalam member gua cite pasal bos die cam org giler.. pastuh lepas gua dgr die cite gua rase bos die mmg giler.. so gua malas nak cite kat lu org semua kegilaan bos die nanti lu org plak pecaya bos die giler.. skim pyramid bai.. kakakakak... tapi ape ape pun gua rase mmg tak patut sial ade org camtuh.. tapi masalahnyer ader jugak org camtuh.. melayu plak tuh.. kenaper la melayu dah la ngan melayu nak mcm nih.. mmg busuk ati agaknyer melayu nih.. sebab tuh laa biler lu tanyer housemate gua die ckp die bukan melayu.. (well actually...) die half half.. WTF.. gua tau jin lu pun gelak.. amenda aaa...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home