03 February, 2005

no.1 di jepun?

finally.. a moment of peace... pegi balik pegi balik naik komuter yg dah laa lambat.. takde awek cun plak tuh.. gua finally dapat spend satu hari penuh kat opis?.. yer ker? before gua tulis menda nih tadik ader phone call plak daripada org yg hampir membuatkan hari nih tak menjadi kenyataan... tapi so far baru pkl 11 a.m jadik gua still ader kemungkinan kena pegi sane lagik.. siot laa. penat bai.. penat.. actually its not about the trip.. tapi lebih kepada the environment.. coz ur not at ur cube.. besides.. satu building penuh haters bai.. lu vendor semua org hate lu sebab duit kompeni diorg keluar pada lu... padhal duit tuh bole dpt bonus ker ataupun bole naik gaji ker.. tapi sebab diorg pakai vendor jadik duit tuh kena keluar.... all i huv to say about that.. dont hate the playa bai... kalo kompeni lu rase nak amik vendor sebab lu org mmg tak bole nak buat menda tu nak buat camner... unless we got some policy that as a gov. agency.. every year kena kasik certain portion to local companies biar diorg ader projek.. esp. IT.. kalo tidak diorg bankrap.. kakakkakakakakka... mayb jugak bai...

tapi tak kesah laa... cumer kepenatan travel skit sial.. challenging lebih dari penat laa sekarang sebab gua still keep up ngan 5.a.m thang.. cumer rasenyer makin lama penat jugak laa.. tapi so far gua rase gua semakin ready bai utk game nih.. sebab so far its been encouraging.. so far semua ok.. gua makin sure ngan hypothesis gua yg gua bubuh dlm proposal gua.. so mayb gua pointin to sumwhere jugak ngan menda nih.. cumer at that time mase gua tulis tuh gua main hentam ajer.. sekarang gua rase aper yg gua hentam tuh sudah memberikan makne.. adakan nih bemaknenyer gua genius.. kakakakkaa.... gua selalu perasan (walaupun perasan .. gua rase cam betul) gua lebih kurang cam LBJ bai dlm education world.. keluar high skool.. jump NBA.. pastuh in the verge of startin his 1st all star game.. shit man.. semua org luper mamat nih 20 bai.. 20 yrs old mat.... gua plak.. mayb gua amik hway sial mase lepas grad.. gua pegi keja.. tapi aper yg gua dpt dlm industri nih still valuable jugak.. sebab with this experience camne gua nak perform nanti bai mase all star game....

tapi still early bai.. this week gua tolak hphone gua utk kembali retro.. kalo lu org pakai phone kamera.. giler bai.. tak kewl sial.. baik lu org do sumthin about it.. kalo lu org pakai 3210.. respect bai respect.. lagik ol skool dari gua.. n lepas tuh gua end up spending the money on fed ex.. its ok bai.. aper sgt laa RM100 biler lu bole dpt pound 27K lepas tuh.. kakkakakakakaka.. shit man.. tuh pun gamble giler.. dah lepas dateline.. enligable ker gua? pun gua tak sure.. gua hentam ajer sebab ader org penah ckp kat gua... hope is a good thing.. (ok.. org tuh tim robbins.. kakkakakakkaka) so kena amik risk skit kalo nak idup gumbira bai... yer ker?.... its for the greater good.. kalo dpt dpt.. kalo tak dpt nak buat camner.. giler bai.. gua rase diorg nih sewel sial kalo tak draftkan gua no.1... gua mayb pakai no.23 mcm team yg sponsor kasut gua sekarang.. tapi gua tau sial gua akan jadik next.. (period... bukan the next to.. atau aper aper.. tapi next.. cukup)... cumer gua harap board of graduates studies ader idea yg same ngan gua aaa.. tuh ajer.. u heard me... or u want me to scream.. damn...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home