13 September, 2008

wien08:vier


_DSC9029, originally uploaded by whitecokelat.

hari nih tak byk gamba.. kang bubuh byk byk gamba kena ISA plak kang.. hehehhehhe... sori sori lawak boduuu.. sajer ajer menenangkan keadaan yg sedang tak tenang.. gua tatau laa berapa tak tenang sbb gua tepon keluarga semalam elok ajer mak ngan adik gua pegi tesco beli barang dapur .. barangkali utk persiapan raya.. gua pun tatau laa.. aper pun sajer ajer nak keep check dgn isu isu semasa sbb dlm 2-3 hari nih gua akan menghabiskan laporan pecutian die vienna yg sudah hampir ke penghujung nyer... jadik hari nih.. hari rabu.. atau hari ke-4 kitaorg kat bando vienna nih... yg jugak merupakan hari gua kena bagi talk pasal paper gua yg agak santai.... yg jugak merupakan sebab musabab kenaper kitaorg ader kat sini in the 1st place.. hehehhehehehhee... tensen jugak sampai sekarang nih tak dpt dpt lagik plak duit gua claim... ciss saat saat agak ketat kewangan nih.. kalo ader duit lebih alangkah indahnyer....

aper pun hari nih gua tak pegi memaner.. gua tak dpt nak pegi maner sbb satu hari gua duduk mengadap dgr org org bagi talk.. daripada pkl 9 pagi sampai pkl 6 laa jawabnyer.. di samping itu turn gua plak pkl 4 ptg nanti.. gua rase agak teperangkap dgn org org komuniti p-systems .. kire gua rase agak alien jugak laa duduk kat situh.. walaupun dalam komuniti sendiri tapi masih lagik dalam jurusan yg bebeza... aduiii.. kalo nak kire ader 2 org ajer paham aper gua cakap.. gua dgn sorang prof. dari canada nih.. sbb kitaorg buat benda yg agak sama.. lagik lagik anak murid die.... takde laa sebijik sejiban.. sebab kalo sebijik sejiban mmg lagik susah la gua nak grad jawabnyer.. sbb anak murid die dah nk anta dissertation.. tapi dalam kelompok yg samer laa.. salah satu tujuan gua dtg sini pun mmg sbb nak jumpa die.... utk memperkenalkan diri dalam arena ini laa.. utk mase sekarang dan mase depan jugak....

gua rase semua ok.. walaupun gua akui gua patut buat lebih lagik time bagi presentation.. tapi itu bole cuber lain kali laa nampaknyer.. aper pun lepas abis ajer pkl 6 gua terus naik bilik.. tgk tgk aaqilah dan emak die dah abis bejalan zoo tertua di dunia dah.. tgh bebaring lagik.. rupenyer dah lama jugak balik.. tade aper buat lepaks kat bilik ajer.. kesian kesian... sbb malam tuh malam terakhir kitaorg.. jadik kitaorg pun budget pegi jejalan makan seafood kat luar laa plaks.. sajer ajer makan makanan org org austria laa plak kan... dalam pejalanan keluar tuh jumpa plak salah sorang budak organizer kat sinih.. die pun dgn baik hatinyer tunjuk kitaorg tempat makan murah -- dekat dgn area umah die pun sebenanyer...

org rumah gua pun makan sotong.. gua plak makan ikan... anak gua plak makan roti... sehat sehat pemakanan org org putih nih.. mungkin kurang makan nasik bole cepat kurus .. heheheheheheh... kitaorg pun melahap laa sampai kenyang jugak... makan mmg kenyang cumer haus ajer.. maklum laa air mahal skit.. tak bottomless jadik kena laa berhaus-san skit sampai ke bilik hotel... aper pun yg pasti besok pagi kitaorg akan begerak balik.. rase lama jugak macam seminggu kat sini... aper pun dalam masa seminggu nih kitaorg (gua rase laa) dah tepikat dgn banda vienna nih.. rasenyer kalo ader peluang keja pastinyer tidak akan ku lepaskan.. hehehehehheheh.... tatau laa kalo dah duduk lama.. mungkin kepla rase sebu jugak dgn org org ckp german.. tapi dalam masa 4 hari nih.. takde lagik kenangan yg pahit.... jauh jauh lagik seronot dari tinggal kat uk.. dalam tanpa sedar.. rase sungguh malas nak balik mula bersemarak... cumer gua ajer rase nak balik jugak walaupun tanak balik sbb aduiiii.. byk kejoooo !!!

1 Comments:

Blogger Zan said...

untung untung .... byk untung .... aku entah bila nak kesana... tunggu haris open table la jawab nya.

8:53 AM  

Post a Comment

<< Home