20 August, 2008

percuma ..?

nampaknyer setelah beberapa hari gua bubuh design boot tiempo gua takde org undi.... siap bagi tajuk sensasi... sudah pastinyer tidak ader yg lebih sensasi daripada pilihanraya di pematang pauh.. tapi rupenyer tetap mendapat sambutan.. kepada pengunjung pengunjung blog gua yg tatau lagik.. beberapa hari lepas gua dpt email dari nike id tentang satu petandingan.. petandingan mereka boot utk game man U lawan arsenal bulan 11 nih... .saper yg design die mendapat undian tetinggi akan mendapat tiket utk 2 org pecuma .. pastuh dpt tgk star yg die buatkan boot tuh pakai boot tuh beserta boot itu sendiri utk tukang designyer... objektif gua adalah utk mendapatkan undian pengunjung blog gua nih... pastuh biler dah dpt cukup utk duduk top 10 sudah tentunyer pengunjung pengunjung nikeid tuh dpt tgk sendiri betapa canteknyer design gua nih pastuh undi... kekekekekekkekekek.. tapi biaser laa seperti kebykan menda yg kite plan indah indah.. sungguh susah nak menjadi kenyataan... nampaknyer ini pun salah satu daripada angan angan mat jenin gua... cittt....

1-2 minggu nih skit punyer sibuk sebenanyer gua.. sekarang nih pun masih sibuk lagik.. nak menyiapkan menda menda yg sepatutnyer.... nak tau aperkah benda itu kite tunggu laa dlm minggu depan.. pastinyer ader entry yg sensasi.. jgn risau gua tak kantol lagik... masih lagik selamat kat sini... paling kuat pun selamat sampai laa tgh bulan 11.. ader lebih kruang 2 bulan lebih lagik tuh.. heheheheheheh.. mmg itik laa lebih kurang.. on surface nampak cool dan buat bodo ajer.. tapi kat dalam air tak nampak kaki skit punyer ligat mengayuh... kena pakai goggle baru laa bole nampak kaki itik.. tak pecaya tanyer m. phelps.. giler babas selama seminggu gua tak buat aper pkl 4 pagi tgk mamat nih berenang ajer... mcm mane skit punyer terer sampai begitu... jgn laa kantol doping sudah laa nanti kecewa org.. yer laa skit punyer inspirasi pastuh seda seda tipu ajer.. kan nyanya.. tuh.... tgk mcm LCW... aduiiii mungkin sejuta ringgit tuh byk sangat sampai kelabu mata... ai yoooo... gua rase motivasi utama yg patut diberikan adalah bukan kewangan.. sepatutnyer biler sampai tahap tahap olimpik tak perlu laa nak bakar semangat lagik.. mmg sepatutnyer dah abis semangat....

mencari kesempurnaan dalam stage tehebat karier seseorg atlit.... aper lagik nak inspirasi.. gua pun tak paham.. kalo macam gua nih lagik laa takde menda nak jadikan inspirasi lagik dah... ish ish ish... aper pun dlm byk byk cite.. cite pasal michael phelps... cite pasal usain bolt .. cite pasal gimnas cina tipu umur .. gua rase yg paling penting sekali cite pasal mamat 110m bepagar cina tuh ... cite pasal betapa susah nyer nak mengaku kalah biler diri sendiri tak bole buat aper... gua rase org mungkin tak seda yg mamat nih dah lama injured.. gua rase mamat nih ajer tau die dah lama injured... pastuh dpt plak injury baru.. tapi it seems kat cina option utk quit dan hampakan negara dan harapan berbilion rakyat die takde... its either u do .. or u die... mungkin sbb tuh laa die simpan injury die.. mungkin sebab die sendiri tak rase nak jatuhkan harapan berbilion rakyat negara die.. skit punyer rase pride sampai begituh... ini negara kominis dulu nih.. tapi rakyat die yg sanggup begolok begadai utk negara die... giler babas... kalo tgk kite plak?? sanggup kah buat begituh utk negara ku.. tanah tumpah nyer darahku...?

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mesti la sanggup

8:09 AM  

Post a Comment

<< Home