07 June, 2008

viva las vegas...


_DSC6098, originally uploaded by whitecokelat.

waa... nampaknyer bole tahan lama jugak gua tak kasik update tekini.. bukan aper keadaan agak kelam kabut sedikit bebaru nih.. gua pun ade cite yg kitaorg pegi bejalan sakan.. bole kata dlm 2 minggu nih dah sewa keta sampai 3 kali... tapi aper pun hari kamis ari tuh sudah selamat kitaorg anta group petama rombongan itu hari balik semula ke malaysia... besok plak nak anta group kedua.. takde laa group sbb itu hari 3 org tapi besok nak anta sorang ajer.. hehehhehe.... pastuh 2 minggu kemudian baru selamat semua ahli rombongan berangkat pulang....

gua tatau laaa camne rase adik ipar gua nih... mungkin agak boring skit kot sbb semua anggota rombongan yg lain sudah blah... rase rindu pun ade jugak tuh... maklum laa tgk org blah pegi naik kapal tebang balik kampung... camtuh laa jugak perasaan kitaorg setiap kali anto org ke airpot.. kalo dpt naik sekali takper jugak tapi kalo tak dapat naik tuh agak tensen laa.... ape rnak jadik pun gua rase amk masa jugak barang satu dua hari utk gua pulih kepada jadual biaser nih.. bejalan sakan mmg tak igt.. tapi suker tak suker .. malas pun malas.. kena jugak laa abiskan keja keja yg ade nih.. maklum laa untung untung dpt abis belaja.. senang skit nak atur plan masa depan.. heheehhehehehehehe

tapi bole tahan jugak la penangan org bekoyan koyan datang nih.. hari nih kesan paling mendalam adalah kitaorg punyer mesin basuh (bukan kitaorg punyer universiti punyer sebenanyer) sudah kong tidak dpt memanaskan pakaian yg sudah dibasuh.. ish ish ish.. igt igt balik mmg membasuh 24 jam gamaknyer masa diorg ade kat sini.. tapi sepatutnyer sebagai mesin yg efisyen takde hal menda menda cam ginih... ermmm.. kalo ade hal tuh kire tak bemutu laa.. betul ker...? jadik kena laa gua tepon pihak pengurusan utk membetulkan ini mesin.. kalo tidak nampaknyer tatau laa beminggu minggu tak basuh baju nanti...

byk lagik sebenanyer nak citer dah lama tak diciter nih... macam macam citer ader... seperti biaser gua recap dulu laa aktiviti rombongan yg tiber nih... mungkin gua buat besok laa gua igt.. tapi tak tau lagik.. sekarang nih pun mmg cam malas ajer.. tapi utk mengubat ati pembaca pembaca gua (a.k.a peminat setia blog ini) yg sedang dirundung sakit jiwa dan tekanan perasaan minyak yg lebih mahal daripada harga satu botol air coke (betul ker...?), gua akan update jugak.... saboooo... gambo pun tak abis lagik nak menengoknyer.... kepada yg tgh panas hati sabo sabo laa hendaknyer... aper nak dikata minyak kalo bole tuka air kencing pun gua rase ade subsisdi jugak biler masenyer itu air kencing badan sendiri yg produce... tapi itu air sblm proses datang dari mane yer tak...? hehehhehe... cite panjang utk lain kali...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home