08 May, 2008

a dumbass...

sori geng.. takde menda nak citer tapi gua kena jugak post aa... org rumah gua tinggal lagik 5 hit ajer nak potong gua nih.. apsal laa korang asik bukak blog die ajer tapi tak bukak blog gua nih... ker sebenanyer org rumah gua lagik byk kawan dari gua.. hmmmm ... mungkin betul jugak... ckp pasal memember... minggu nih (sebenanyer sejak minggu lepas) ayuz ader kursus kat bristol... besok die turun umah kitaorg utk lepaks membuat lawatan muhibbah ker kedai kedai kilang jualan murah..... hehheheheh.. nampaknyer selepas haris... ernie member org rumah gua... kini ayuz plak sampai.. org ke-3 melawat umah kitaorg tahun nih nampaknyer.... meriah meriah... ok.. mungkin tak kelaka last time.. tapi tetap kelaka... come on support skit blog gua.. mari beramai ramai kite kalahkan budakbijak.. kakakkakakaakakakakkaak.. gua buat kuiz bagi adiah pun korang tanak join.. giler ker.. ader hadiah nih nak promosi camner lagi.. kekekekekekkekekek


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

EK ELEHHH!!

11:18 PM  
Blogger Zan said...

Patut la sekarang panas2 isu nya, mau kasik naik rating rupanye. sungguh bagus idea ni.

3:59 AM  

Post a Comment

<< Home