07 June, 2008

cuti cuti bukan di malaysia


_DSC5947, originally uploaded by whitecokelat.

ok gua tak igt plak gua ade mention menda nih ker tidak... sekarang umah kitaorg penuh ngan adik + sepupu + mak sedara org rumah gua sebagai tetamu ke-4 tahun nih.. jadik bayangkan ajer laa kemeriahannyer.. seigt kitaorg tak penah pun umah kitaorg penuh cam nih.. seperti biaser gua akan kasik kupasan exclusive tentang trip ini dgn lebih lanjut pada entry selanjutnyer... minggu nih pun 3 org akan berangkat balik.. sementara ujung minggu lagik 1 org.. manakala selepas itu akan tinggal laa seorang utk sama sama lepak kat sini sambil meneman kan aaqilah utk 2 minggu camtuh lebih kurang... selepas itu.. kembali betiga laa kitaorg.. kekekekkekeke... tapi tak lama jugak gua kire kire.. beberapa minggu pastuh kitaorg akan terima tetamu ke-5 plak... uihhh meriah meriah.. hehehheheheehhehehe

sambil sambil tuh becuti jugak gua tak pepasal ujung minggu nih.. bejalan sakan dari ari kamis.. ade jugak berite berite sumbang dari super gua.. tapi nampak mcm talian intenet die agak terhad ajer utk behubung.. yg pastinyer dlm 5 hari lagik nak kena anta satu paper yg aper lagik pun gua tak mula... hmmm.. susah jugak laa takde super nih.. baru laa terasa lagik lagik saat genting nih.. beberapa hari nih gua terasa cam agak ketinggalan skit bebanding org org yg nk abis nih... aiisheeehh.. nampaknyer kena mula pik epike dgn mendalam skit nih... hehehheheehhee... ok laa bepike bepike.... mendalam mendalam... adeehh sakit kepla laa plak....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home