04 May, 2008

tulang empat kerat...

hari sabtu 2 hari semalam ade lah antara hari yg tepenat penah gua hadapi... giler giler... tapi sebab weekend nih bank holiday jadik rase cam tak kesah jugak laa... sbb macam ade lebih mase ajer nak settlekan menda.. sbb gua pun mmg ade janji nak anto keja kat super dlm minggu depan.. heheheheh.. gua igtkan byk mase nak buang nih jadik apersalahnyer gua buang skit laa.. dan guna yg selebihnyer.. tapi rupenyer tulang empat kerat gua yg sudah mula nak menampakkan tanda tanda tua nih telah membeloti diri gua.. cisss.... aper pun malam tuh gua seperti biaser tak titon sbb nak abiskan keja .. sambil ditemani game 6 celtic.. yg diorg pegi gayat kalah plak (tapi akhirnyer hari nih menang jugak game 7) -- pastuh utk mengelakkan gua tido telepas sessi badminton gua pun terus tak tido sampai laa pkl 930 pagi... bukan aper gua rase cam dah 2-3 minggu nih gua asik ckp nak datang ... tapi tak datang.. selalunyer laa.. tapi aper pun minggu lepas gua dpt jugak turun tapi lambat laa sampai dah pkl 11 lebih... tinggal berapa minit ajer nak abis.. heheehhehehe..... jadik utk mengelakkan tragedi oktober berulang kembali.. gua pun terus tak tido dan gerak seadanyer....

gua pagi tuh sampai awal plak.. tapi mmg sudah plan skit.. gua igt nak membaling bola sedikit sebelum bemain badminton.. maklum laa disebabkan gua tak mendaftar keahlian kesukanan jadik kalo nak masuk kena baya.. tapi aper sgt laa baya daripada baya penuh.. setakat baya sesikit camnih tade hal laa.. hehehhe... tapi alang alang baik gunakan sepenuh penuhnyer... lepas tuh semua org sampai... kitaorg pun bemain badminton.. tapi sebab ramai jadik takde laa penat pun... pukul minum pukul minum .. sampai la pkl 12.. semua org pun balik.. sbb minggu nih takde F1 gua igt gua layan laa baling bola skit skit lagik.... tetiber sampai plak laa reramai geng org org sepanyol kot (gua tak paham sgt bahsa diorg ckp... atau bahsa greek kot..) pastuh diorg terus ajak gua main sekali... gua pun igt takper laa main laa sekejap kan.. lagipun diorg ckp ader lagik ramai geng die tak sampai lagik... gua igt main sekejap ajer... tapi rupenyer lepas geng die sampai pun die ckp gua main jugak laa... jadik terus main 3 game.... sbb winner duduk tak keluar.. pastuh kalo ade gua takkan laa keluar kan... hehehehehehhehe.. keluar jugak laa pastuh... tgk tgk jam dah pkl 2.. gua igt tibe mase utk pulang nih.....

lepas membuat janji temu utk bemain besama minggu depan (giler skema plak ayat tuh).. pastuh gua pun begerak la pulang... nasib baik ade bas sbb mmg pinggang gua rase nak patah plak... nak balik tuh gua pegi bando kejap angkat air sedap.. sbb air sedap semua dah abis.. air sedap merangkumi air gas dan jus jus... aper pun gua igt gua kena mula membeli tin tin dan botol botol air sedap letak dalam peti ais laa.. bagus jugak camtuh sbb nampak cantek ajer peti ais kan.. hehehehehe.. tapi kalo gua buat camtuh mmg bankrap laa sebab air beperisa nih bukan memurah.. cisss... gua beli jus pun rase cam buang duit ajer.. nasib baik beras tak mahal.. hehehehhehehehe.. nampaknyer org kat malaysia kena mula makan roti laa gua igt.. makan roti ok bai cepat kurus.. nak lagik jimat buat roti sendiri mcm azuma kazuma aaa... gua rase murni plak cite cite azuma kazuma tuh utk mencipta roti seperti nasi.. jadik biler beras nak naik harga org tak berapa pedulik sgt sbb ade substitute yg rase die cam nasik jugak.... gua sebenanyer tak kesah pun sbb gua pun tak gemo sgt makan nasi.. hehehehhe.. maklum laa kena turunkan berat badan laa gua igt....

jadik gua sampai umah mmg rase nak pengsan... nampaknyer gua tak larat dah nak besukan sukan abis abisan nih rupenyer.. petang tuh plak ade main bola.. tapi sbb gua nak bangun mandi pun rase tak larat... gua pun tepakse mengabaikan aktiviti berbola... selalunyer bola ujung minggu nih mmg automatik punyer turun.. tapi nampaknyer siang tuh gua dah over guna tenaga plak... gua pun pengsan.. gua igt sebenanyer punyer pengsan sampai laa malam... sebenanyer bukan malam pun tapi rase cam petang ajer sbb sekarang nih malam pun petang... dah malam betul baru senja.. kekekekkekeke... lepas tuh gua pun cuber nak siapkan keja skit.. last sekali tak larat dan selepas tuh sambil menonton matrix revolution yg keluar tv.. gua pun tak seda terus tetido sampai laa pkl 1 pagi...kekekekekkekekekek.... yg tak igt gua rase lepas tuh walaupun gua bangun utk buat keja.. tapi tehangguk hangguk... walaupun ade game nba tgh on dekat depan mata utk membantu tapi nampaknyer kegagahan gua tidak kemaner... pengsan jugak sesikit.. ooo yer jiran kitaorg tinggalkan anak diorg utk kitaorg babysit kejap sbb org rumah die nak deliver... bukan deliver barang tapi deliver org.. hehehehehheheh

jadik malam tuh kena laa tolon menjaga aaqilah sbb aaqilah memekak sahaja.. bukan melalak.. tapi memekak.... maklum laa walaupun memalam buta utk manusia lain kat sini tapi anak gua nih idup time malaysia plak laa kan.. dgn selambanyer die ajak budak tuh main biler mase budak tuh tido.. sampaikan budak tuh bebetul main dgn die sekejap ... gua rase senang betul laa kalo memalam anak gua tido seperit bebudak lain... tapi tak dapek laa sbb malam ajer laa mase yg ade utk gua mengejo hari nan senja... mungkin dlm 2-3 bulan lagik gua pun bole tido normal kot... tungguuuu.... jadik sampai laa ker hari nih gua masih lagik merasakan pengangan kelmarin.. tett tenet tetnnnnettt.. gua pun tatau laa mungkin kalo dah reda skit gua nak lepaks tak buat aper bantai tido ajer kot... hmmm... biler laa hari tuh nak tibaa nih.... aduiiii ....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home