06 May, 2008

hari sudah malam....

waduh waduh... gua rase semalam adelah hari yg tesangat laa dasatnyer utk anak gua.... bangun pkl 130 pagi... pastuh tak tido terus sampai laa pkl 11 pagi besoknyer.. giler giler itu ajer yg dpt gua katakan... gua pun tatau apsal tapi sememangnyer gua sendiri pun dah tak berapa betul tido sekarang nih... sehari dlm 2-3 jam ajer camtuh.. susah betul nak dpt curik curik mase utk nak tido nih.. maklum laa bole tahan ketat jugak mase yg ader... ermm camtuh laa idup kat dunia nih masa kita rase macam tak penah cukup... dulu selalu jugak komplain apsal skit byk mase.. skit punyer banyak sampaikan tatau nak buat aper.. ini sekrang nih plak skit punyer tak cukup mase sampaikan nak kena curik la skit mane mane ... kalo dalam poket ade extra 10 - 12 jam yg kita bole bebiler petik suis utk guna alangkah indahnyer.... takde laa gua cam sesusah nak curik mase utk tido sekarang nih... gua igt minggu lepas sampai minggu nih ade skit kronik jugak laa... 2 minggu kebelakangan nih punyer susah nak curik mase utk tido sampaikan kekadang gua tido kat kerusi gua ajer... gua igt semalam camtuh la kesnyer.. gua bole plak tido sambil tgh tgk tiwi kat kerusi plak tuh tak pepasal betul... hehehhehehehhehe.....


uihhh biler plak gua dpt anak nih....?????? jeng jeng jeng... relak laa lawak ajer... takkan laa gua dpt anak pun tak citer.... hehehehhehehehehe.... siang tadik kitaorg pegi melawat jiran kitaorg yg baru mendapat cahaya mata... kesian jugak tgk diorg sbb takde org pun dari suku sakat diorg kat malaysia yg datang tolon menolong... anak pun dah ada sorang.. walaupun agak muda sedikit bebanding anak gua.. tapi lebih beso dan tinggi.. gua igt musti sbb anak die tido memalam.. mane kala anak gua pegi buat gangsta memalam die igt cam siang... aper pun biler gua tgk diorg bedua camtuh gua pike susah jugak rupenyer kalo time nih kitaorg plak dpt anak.. maklum laa gua pun dah nak mengeja masa... pastuh kalo ade 2 org camtuh.. campur kalo takde org nak turun bagi bantuan gua rase bole bengkok laa... tapi aper pun walaupun bengkok bengkok gua igt ok jugak diorg.... masih lagik dpt menguruskan keidupan sehari hari.. tapi gua rase biler tinggal org rumah die dgn anak dua org mungkin lagik penat laa.... sekarang tatau lagik tapi kalo gua tebayang situasi gua sekarang kalo siang siang kena tgk dua org anak... bukan sajer gua bole jadik bengkok... abis dgn gua gua sekali botak takde rambut.. hehehhehehehehehehehe... alamak gua mengantuk lagik laa plak.. nak tulis aper kat blog pun rase sebu.. tak penah penah plak rasenyer gua sendiri tatau aper nak tulis... nampaknyer takde org nak jawab soalan quiz gua minggu lepas... uihh org semua tanak hadiah ker... gua pun tatau laa... igt kengkawan kalo beminat jgn segan silu.. jawab jawab laa soalan bonus tuh....

ujung bulan nih rombongan keluarga org rumah gua akan sampai lagik di UK... tak sangka plak gua dah nak ujung bulan.. sekali lagik faktor masa menjadikan gua sedikit gentar.. tgk laa sekarang nih bebuta dah 6hb.... ermmmmm... bukan aper 20hb ade tarikh mati utk anto benda kalo nak merasa pegi vienna austria ini tahun pecuma.... kalo tidak kena pegi kena duit sendiri laa.. itu yg mati segan idup tak mau tuh... gua pun tatau sempat ker tidak nak mengeja tarikh mati.. mungkin sempat tapi bedasarkan prestasi gua dgn super gua menulis.. gua rase baik jgn letak duit taruhan kat kitaorg .. hehehehhehee.... tp gua igt yg paling penting nak keja tarikh muktamad ujung tahun nih... kalo dpt sambung tahun depan dpt joli katak ajer tiap tiap bulan sbb thesis dah anto.. heeehehheheheehehhe... duduk umah buat bodo tapi dpt duit nih mmg best wooo.. adalah pekerjaan yg paling best di dunia laa gua igt.. rupenyer kalo kite ade peluang utk guna duit org bagi dgn sukati mak bapak kite ... itu adalah merupakan satu pekerjaan yg seronot.. patut laa semua org yg ade power korup... mmg begituh mudah utk difahami... kekkeekekeek.. tapi mungkin itu kite bole citer lain kali... gua nak berenti taip skit sbb lagik kurang gua membebel tak tentu pasal dpt lagik extra tido... igt pembaca pembaca blog yg setia.. jgn luper jawab soalan kuiz minggu lepas utk adiah menarik.... kekekekkkekekeekkekeke

1 Comments:

Blogger daddy cool said...

uii... wa tau citer tuh.., tapi wa kasi peluang kat kawan2 lain la tuk teka.. wa dah biasa dah layan chanel UK...

kalau geng2 lain nk tau jawapan kasi turun sarap kat gembire dah la...

kasi2 la kol yek.. jangan dah kul 11 baru ajak sarap.. kul 9 tu paling enak...

5:10 PM  

Post a Comment

<< Home