19 May, 2008

see you me...???


mosaic1059577, originally uploaded by whitecokelat.

pepagi tadik gua mendapat beriter dari en. haris yg die sudah pun melaburkan sejumlah wang utk mendapatkan kamera besar utk begambo sakan.. kekekekekkekeke.. sememangnyer sudah menjadik tren anak anak muda dan tua sekarang utk menggunakan kamera yg beso beso utk mengabik gambo.. mungkin harganyer pun dah tak berapa mahal dgn kamera poket... aper pun itu jam jugak gua yg selama nih kawan flickr gua org rumah gua ajer sudah mendapat kawan baru... maklum laa gua pun bukan rerajin nk upload gamba sebab upload gamba nih senantiasa betentengan dgn obvjektif penggunaan intenet di rumah nih.. iaitu muat turun lagik bermakna daripada muat naik.. kekekekkekekek.. kalo tidak takde laa betambah koleksi cite cite... baik yg sensasi ataupun tidak.. aper pun gua igt alang alang sudah ade komuniti kecik kat sini.. mungkin kepada pembaca gua yg ade flickr diorg sendiri bole laa kasik photostream supaya meningkat skit bilangan contact gua.. maklum laa gua pun baru nak bukak itu hari selepas selama nih tgk org rumah gua ajer yg bukan main rajin bubuh gamba kat intenet nih.... aper pun.. walaupun gua sedikit lambat (sebenanyer bole tahan lambat) jugak laa dgn aktiviti buat galeri di intenet nih... (sbb gua lagik suker gamba kat tgn cuci camtuh) kalo korang rindu rindu dan nk tgk gamba gamba gua sila sila laa ke sini http://flickr.com/photos/seeyoume/ .. jgn luper menjadi member gua supaya byk skit kaum.. kekekekkekekekekekke...... jgn risau gerenti ade update... gua kalo dah mula satu menda akan senantiasa maintain.. tgk ajer laaa blog nih dah nak masuk 5 tahun dah.... kui kui kui....

1 Comments:

Blogger Meooo Comicore Club said...

cute....

11:53 AM  

Post a Comment

<< Home