22 May, 2008

di penghujung musim...



berakhirnyer american idol semalam... maka kurang laa satu lagik citer yg menjadi tontonan org org kat umah nih... tapi bagi gua .. sebenanyer dah lama dah gua berenti tgk american idol.. apetah lagik finally semalam menampilkan 2 org finalist yg gua sendiri pun tak suker.. satu budak jiwa.. satu lagik rocker yg gua rase tak lebih pun dari fall out boy.. kakakakakakakakka.. kalo korang tak tangkap lagik.. yer gua mmg membenci fall out boy jadik gua rase kalo ade sesape yg suker mamat david yg menang semalam tuh.. lebih kurang suker fall out boy... ehem ehem kepada org kat umah nih.. kakakakakakakkakakka.... yer kalo korang tak dapat lagik jugak.. mmg gua tgk kutuk org rumah gua.. kekekekkek.... aper pun gua rase dah abis season kat us bemaknenyer bemula laa aktiviti gua memuat turun cite cite wayang plak utk memastikan kuota gua memuat turun barang (baik yg baeeekkk atau pun yg tak baek) senantiasa dipenuhi....

gua rase org selalu ckp bahwa aper yg lu tgk kat tv lebih kurang mencerminkan diri lu... walaupun kitaorg punyer intenet yg pantas utk memuat turun macam macam citer (sekali lagik baekk dan tak baekk) tapi gua rase takde laa semua menda kitaorg muat turun.. hehhehehhe... kalo gua kire kire sebenanyer tiap tiap minggu takde laa berapa sgt menda kitaorg dwload... lagik lagik itu hari punyer mogok penulis mmg skit laa membantu mengurangkan aktiviti melanun kitaorg nih.... movie pun dah kurang skit gua tatau apsal... mungkin sbb tak berapa byk citer baeek yg ader kot... aper pun gua tau gua tidak laa sehip dan sekool org org lain sbb gua rase semua citer kool dan hip yg org tgk tak satu pun gua tgk.. dari laa smallville, prison break, lost, desperate, house, csi sampai laa ker heroes semuanyer gua tak tgk.. gua penah tgk beberapa laa tapi takde laaa gua muat turun dan tunggu tiap tiap minggu...

gua rase ini semua tejadik sbb gua malas nak tgk cite serius dan penuh drama... bagi gua idup kat dunia nih dah cukup drama sampaikan tak perlu laa nak tgk drama lagik.. kekekekekek.... sebaliknyer gua hanyer menonton cite cite yg ringan dan komedi campur skit skit ade pengajaran (bole ker...?) aper pun gua rase idup gua mmg lebih kepada cite cite 20 minit tak campur iklan... cite yg gua dwload saban minggu adalah scrubs, 30 rock, my name is earl, everybody hates chris dan the big bang theory... cite cite yg tak payah dwload bole tgk kat tv cam skins, peep show, gavin & stacey dan the inbetweeners (nih semua cite uk nih)... tapi gua rase camner idup lu dah drama pun .. lu tetap mau drama kan.. aper yg gua perasan macam mane pun semua org ade satu guilty pleasure laa at least.... benda nih lebih kepada cite cite yg lu sebenanyer tak sangka diorg akan tgk tapi rupenyer diorg tgk dgn tak semena mena... selalunyer ini macam cite cite filipino yg menjadi kegilaan org org kat malaysia....

mcm org rumah gua.. dulu mase gua kat uni.. gua tekejut jugak sbb org rumah gua ada peminat racangan ugly betty yg original.. ish ish ish... gua igtkan skit punyer rock.. rupenyer cite begituh melodrama dan jiwa tetap jugak dilayannyer.. kekekekkekeke... tapi malangnyer.. seperti semua org .. gua tetap jugak ader penyakit nih... tapi soap opera yg menjadi tontonan gua adalah lebih moden skit bebanding teledrama lama lama camnih.. kekekkekeke... tidak dinafikan setiap senin gua dwload one tree hill... tak bole nak kata aper .... kakakkkakakakakkkaa.. itu laa kata org camner lu kutuk org tgk cite bodo.. tapi kite sedari kite pun ade jugak cite bodo yg kite layan.... mungkin jauh di dalam diri gua yg semakin tua.. masih ade lagik jiwa remaja.... hehehhehehehehe.. emo?...

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hidup david c..hidup david c..aku geng ngan has lah :p hiks

eee..one tree hill tu lagi la ntah apa² :D

12:44 AM  

Post a Comment

<< Home