25 October, 2007

hampir hampir pengsan.....

sedar tak sedar rupe rupenyer sudah lebih 3 minggu gua kat malaysia... malahan minggu nih... setelah 3 minggu kitaorg akan kembali ke lapangan terbang antarabangsa kuala lumpur utk menyambut tetamu yg datang dari jauh.... sorang datang dari uk... sorang lagik datang dari jepun.. tapi dua dua nyer pun jepun jugak.. kekekekekekke.... apsal agaknyer kitaorg buat aktiviti beginih... kerana itu jam salah sorang dari mereke berenti melepak di kl.. tido di area bedekatan dgn bangsar.. pastuh punyer laa gembira die makan makan mamak... maka semasa hari bbq yg tak berapa perdana di umah super gua... gua pun ckp.. setakat makan mamak bangsar.. giler besepah sepah kat sini.... jadik baik lu datang balik pastuh gua bawak lu tempat yg lagik ummphhh (kata bohh)...

gua pun suruh die datang dlm ujung ujung bulan 10... dan wallaaaaa.... rupenyer mmg bebetul die datang malam nih lagik.. gua tgh tunggu azan maghrib nih nak semayang pastuh pegi angkat die kat airpot.. awek die plak sudah sampai lebih kurang pkl 5 tadik lagik.... hehehehehhehehe.... gua igt mau angkat jugak.. tapi sbb die ckp awek die malu pastuh tatau ckp omputih... die suruh datang tunggu amik die sekali ajer.. pelik jugak sbb org rumah gua sudah tentunyer yg bijak bebahasa jepun dah ready dah nak kasik tunjuk skill skill lama.... cisss.. telepas plak.. tapi takper time makan makan kan gua akan pastikan org rumah gua mempunyai peluang utk kasik tunjuk segala skill yg sudah lama tependam dalam diri dan raga die... tapi bukan sepak raga... hehehehheheheheh.....

aper pun gua igt... ujung minggu nih gua nak bawak die pegi melaka bandar besejarah.. pastuh makan makan di umbai... bukan aper.. itu pun gua dah janji kat die lama dah... tgh tahun hari tuh... jadik takkan dah sampai beribu ribus batu tanak tunaikan plak kann... tak baik laa.. gua sedang sedaya upaya menjadi hos yg baik hati nih... aper pun .. sekarang agak slow jugak gua update blog gua nih.... bukan aper ... minggu lepas baru sahaja mendapatkan kad 3g utk intenet di maner maner sahaja laa kononnyer... hasilnyer setakat nih tidak laa berapa memberansangkan sbb intenet walaupun laju skit.. tapi sekejap ilang sekejap ader.. tak pun sekejap cam laju sekejap cam taikk ajer... pastuh yg lagik sakit ati biler balik semenyih bole plak takde servis 3g.... kepla hangguk diorg betul laa rasenyer.. cam nak sekeh sekeh ajer gamaknyer... cam tuh pun bole jugak rupenyer... kekekekekkekeke... bebanding dgn keidupan kitaorg yg sblm nih mewah dgn kelajuan intenet tidak ade batasnyer.. sekarang nih bepeluh jugak laa kulit kepla.. tapi ini pun dah kire up skit laa dari tahun lepas......

ok geng.. azan dah bang.... camtuh ker .. betul ker tuh.. byk lagik nak citer sebenanyer dlm 3 minggu nih.. tapi buat skit skit laa gua igt.. disebabkan masih lagik gayat dgn komputer baru rase cam seronot ajer nak taip panjang panjang.. jadik tok sah laa risau risau.. gua igt minggu depan mmg possible kot kasih bubuh tiap tiap hari punyer entry.. gua rase byk jgk org tetanyer tanyer aper aktiviti gua sepanjang 3 minggu tidak ade kabar beriter nih... lelek geng.. kalo semenyih takde 3g.. akan ku usahakan aper yg patut biar pun 56k... jadik rajin rajin laa tinggalkan komen... penat lelah nih... hehehehehehehhee.... orait.. gua nak pegi tahun melawat malaysia... 2007... camnih laa sepatutnyer ajak org datang tgk tgk makan makan kat malaysia buhkannyer pegi buang duit anta org pegi angkasa plak.... adehhhhhh... aper plak tetiber propaganda nih.... hehehhehehehehehhee

2 Comments:

Blogger Jin said...

org jepung siut....kengkawan lu memang international laa....bai...jgn lupe bwk dia gi Jalan Petaling, Jalan Pasar, Up-town, Pasar Malam.....kakakakakkaka...

gua tak tau ar kat jepung ader mender2 tuh ke tak....hehehe...lagi satu, kalau berani lu partner ar ngan dia lawan double ngan gua......bia gua tunjuk skit skil abg sedara gua....Selamat Melawat Malaysia...

5:48 PM  
Blogger daddy cool said...

wawawa... bukan main lagi.. memang tak menang tangan melayan tetamu dari negare metari terbit nih..

betul tu jin, ape kate kasi diaorng partner. kasi tunjuk sket smash silat jawa.. kot2 melambung mamat japanis tuh..

9:29 PM  

Post a Comment

<< Home