16 September, 2007

esok masih ada...

macam tak pecaya.. hari nih sudah 4 hari posa.. takde takde.. bukan itu yg tak pecaya..... tak pecaya sbb tinggal 2 minggu lagik ajer sblm kitaorg akan kembali menjejakkan kaki ke tanahair utk becuti raya... 2 minggu, 14 hari, 336 jam atau 20160 minit... hehehehehe... dan seterusnyer... tapi aku igt kalo dah bole translate hours tuh kire ok laa.. sbb setiap satu jam bole tolak.. yer dak.. kalo nak tolak setiap minit tuh cam melampau laa plak... ini dah macam tunggu bidding nak abis kat ebay ajer gamaknyer.. kui kui kui.... aper pun itu laa the tik tok.... gua plak ade lebih kurang 6 hari utk abiskan lagik 2 seetengah bab repot gua nih yg setelah satu bulan rase semakin sebu.... dah laa aku igt total usaha yg dikeluarkan ada laa dekat 2 setengah bulan... 1 setengah diabiskan utk mengumpul materials...

tapi aper pun proses penulisan yg dah nak masuk sebulan nih mmg fatigue laa... aku igt kalo sekarang nih tgh main ball.. mmg aku shoot 3 point ajer dah tak larat nak masuk.. kalo main bola mmg gua dah belasah jalan kaki ala ala r9 semasa piala dunia... kalo main badminton gerenti dah buang point biar game cepat abis... akakakakakkak.. tapi disebabkan ini antara idup dan mati di dunia nih.... tak bole laa buat benda benda begituh.... cumer harapkan yg breezy ajer laa utk 2 setengah bab yg terakhir nih.....

tapi agenda utamanyer bukan kat situh.... akhirnye utk kali kedua kat sini.. kitaorg akan pindah keluar lagik... pindah randah ajer... penat jugak tuh.... segala kerisauan ttg umah baru sudah pun selesai biler kitaorg dah dimaklumkan bole masuk umah baru seawal besok hari lagik... tapi takde laa nak masuk awal tuh.. angkat barang mungkin.... sbb malas nak pulun semua hari sabtu nih.... tapi mengenangkan repot yg memerlukan lagik seminggu dan rase masih lagik nak ade intenet.. jadik tinggal ajer la sampai tarikh akhir kan... lagipun rase semacam sunyi plak nanti biler takde intenet.....

pelik jugak sbb biasernye kalo kat malaysia biler balik becuti mmg takde intenet.. tapi takde laa rase cam ade kekurangan... mungkin sbb ade byk lagik aktiviti berpaedah yg dpt dilakukan.... kekekekekkkee.. kat sini duduk umah kalo tak beintenet nih bole tahan jugak laa... tapi disebabkan itu minggu gua nak goyang kaki... pastuh dah cukup peralatan dan bahan bahan hiburan jadik gua rase chill ajer kot... catch up on sleeping yg tesangat laa kurangnyer sekarang nih... hari hari rase mondong ajer.. sbb tuh posa pun takde perasaan..... sbb rase lapa dan dahaga tuh tak berasa.. kakakakakak.... rase seperti zombi pun ade jugak kengkadang.... kakakakkakakakakkakaa.... tapi tak kesah laa.. tinggal beberapa hari lagik.. to be exact = 14 hari... yer 14 hari.. gua sendiri pun mcm tak pecaya... kekekkeekekkekekeke

0 Comments:

Post a Comment

<< Home