19 September, 2007

permulaan satu permulaan...

nampaknyer ini lebih kurang satu entry sblm entry yg terakhir.. kire the one before the last one... utk tahun ini gua rase... tak dinafikan hari nih sudah masuk hari kamis.. jadik tinggal lagik 3 hari ajer sebelum automatik kite org kena keluar umah... tapi gua igt hari nih rumah dah rase lebih kurang kosong laa.. pastuh umah baru kitaorg dah ade lebih kurang setengah barang barang umah sini.... plan hari nih nak angkat abis barang tp transpot tidak mengizinkan laa nampaknyer.. mungkin petang nanti bole punggah lagik kot.. kalo bole tinggalkan skit skit benda ajer pada hari jumaat.... hari sabtu plak.. tarik satu beg ajer keluar terus abis abisan laa kot... hehehehhehhehehehhe.... tapi biler gua tgk keliling sebenanyer byk betul lagik barang nak kena punggah.. aduiii.. tak dpt laa nak bayangkan biler nak balik bebetul nanti camner nak kemas semua nih... byk giler.. kasut ajer 3 kotak besa.. kakakakakakakaakkaaka....

aper pun terasa lebih kurang penat jugak laa.. selalunyer pas bukak posa rase semacam tak larat plak .. rase cam nak lena ajer.. lagik lagik kalo petang tuh turun angkat barang.. takper laa minggu depan nak joli katak.. maklum laa tinggal minggu terakhir.. itu laa pasal gua pun skit punyer tak perasan.. seda tak seda dah abis setahun dah tibe masenyer utk balik lagik sekali.... keja mmg tiap tiap tahun balik gua nih gamaknyer... keja pung ok tinggal 1 setengah bab lagik yg gua rase ari sabtu mmg setel abis.. pastuh kasik betul skit pembahasaan... gua rase kalo tulis bahsa melayu pun masih kena buat pembetulan lagik lagik gua skit punyer byk ckp main belasah ajer sekarang nih... telalu kepasaran bahsa pasarnyer bukan pasar malam lagik ini dah kire pasar pagi kat meru.... kakakkaakakakakakak..... jadik semuanyer mmg bebaik ajer plan gua... senin anto... tunggu senin minggu depan viva die.. pastuh dpt markah bagus sebagusnyer.. petang angkat beg.. bukak posa kat airpot pastuh aper tunggu lagik.. masuk kapal tebang .... tgk movie ... turun kapal tebang.. tuka kapal tebang... tgk movie.. turun kapal tebang... makan kfc... kekekekekekekekekee......

mengingatkan gua.. minggu nih gua akan menjadi 27 tahun... citt lagik 3 tahun nak 30.. pastuh org rumah gua nak masak special.. pike pike apekah special nyer makanan gua... gua rase makanan ringan ajer kot.. bukan jajan.. tapi makanan fast food... gua pun tatau apsal gua nih fast food nation betul laa.. cumer kat sini tak bole masuk sgt la sebab tak berapa besnyer... gua pun tatau apsal.. ade ramuan yg tak bubuh kot.. bukan nyer gua tak makan menda menda lain.. tapi biler terigt benda benda fast food nih senang nak makan tak payah pike panjang.... agaknyer mcm itu kot.....senang nak makan ... kalo pun org ckp tak sehat bukannyer nak makan tetiap hari .. iyer dak... tak de laa sampai begituh.... kalo gua entam pun man man ajer takde laa main belasah setiap hari... apa daa..... aper pun kena juggle skit dlm 2-3 hari nih utk angkat barang pastuh abiskan sisa sisa repot gua nih... terasa begituh susahnyer nak menulis.. camner laa nak abiskan tesis sepenuhnyer phd nanti.. mau makan 4-5 bulan nih.. kalo tolak berapa mase yg ade alamek.. tinggal 6-7 bulan ajer utk keja keja lagik.. kekkekekekekekekke.... susah nihhh

kalo di mase depan kite bole kumpul semua barang.. pastuh tekan satu butang semua kempis jadik benda bole masuk seluar kan bagus.. kekekekekekekke.... aper pun skit skit rase tak saba jugak nak mulakan keidupan di umah baru.. walaupun jauh skit dari universiti tapi gua igt dah abis kompromi laa tuh... dekat giler dgn bando... bando kecik laa bukan bando yg besa.... turun turun tak sampai 5 minit pun.... kekekkeek.. tapi aku igt satu minggu depan mmg abiskan mase bebaring kat umah berehat rehat.. tenangkan otak... pastuh mungkin tgk laa keja sesikit .... citt... yer ker tuh... aper pun yg pasti takde dah intenet sampai laa gua balik kembali... tapi aper pun gua cuber jugak memberikan informasi... takkna laa nak biarkan tebengkalai sampai 2 bulan.. lama sgt tuh yer tak.... oraitss... skit lagik nih.. come on....

3 Comments:

Blogger daddy cool said...

uii bukan main pulun habis2an nk punggah barang. yang aku fokus kat hal2 3 kotak kasut.. cit.. maha gile kuasa borong barang yg hanya di pakai sekali sekala..

well bang jgn tak balik dah la ye.. semua dah tunggu kat KLIA dah nie... kkekekekeke...

5:46 PM  
Blogger Jin said...

kekekekek...kasik pulun beb...jgn lupe kfc beb...heheheheh

6:08 PM  
Blogger princessGarnet said...

lupa nak blaja kat hermione camne nak kasi sumbat sumer barang dalam handbag waima comel je.gerenti melenggang le kita

11:44 PM  

Post a Comment

<< Home