10 September, 2007

sedikit waktu... sedikit...



bole tahan jugak lama tak update.. bukan aper akhirnyer seteleh beminggu minggu kali ini baru laa sibuk sibuk mengdedikasikan diri utk menyiapkan repot gua nih .. lagik lagik biler dah tau time nak balik sekarang nih.... heheheehhhe.... kalo kire tinggal 21 hari lagik.... 21 hari lagik... jgn tak pecaya.. tapi aper pun minggu ini, dah nak mula laa posa... setelah berapa tahun yer.. kejap kasik gua kire.. setelah 27 tahun... buat julung julung kalinyer gua akan beposa bukan di tanah air.... tapi utk 2 minggu petama ajer laaa... bukan sampai abis raya... jadik gua sampai sekarang masih lagik bejaya menyambut hari raya di umah... kekekekekke.. walaupun sejak dah kawen nih kena laa gilir gilir beraya petama... tapi itu tidak menjadi hal laa....

yg bagusnyer gua rase sbb nak masuk bulan posa nih.. jadik 3 minggu terakhir nih bole laa bejimat skit... lagik lagik kat sini takde pasar ramadhan.... yg sebenanyer bole tahan mengabiskan duit jugak la biler gua igt igt balik.... jadik kitaorg stick kepada corak pemakanan biaser.. bagus jugak kalo dpt turunkan skit berat badan nih... rase semacam sudah semakin melebar ajer gamaknyer.... sepatutnyer kalo kitaorg belanja seminggu tuh rasenyer kali nih bole laa betahan sampai 2 minggu hehehehehe..... tapi tentang posa lambat bukak posa awal tuh seperti biaser rase cam mitos ajer laa.. agaknyer sbb posa dah semakin awal sekarang bulannyer.. tapi kelaka jugak sbb dolu dolu itu mcm menjadi kebanggaan org org yg posa kat overseas nih.. selalu dgr org bangga bangga yg diorg posa sekejap ajer...

citt.. biler gua dah ade kat sini sekali dan alami sendiri.... baru tau semua tuh tipus ajer.. mane ade posa cepat buka... gua sini akan posa dari pkl 0530 sampai 1940 laa.... hehhehehehe... gua rase musti org org yg pegi overseas marah gua tulis nih.. tapi nak buat camner laa kan dah gua sampei sini ini yg gua rase... kakakakakakakak.. tak kesah la bulan semakin awal... dan sebagainyer.. huhuhuhu... tapi aper pun yg pasti rase seronok nak balik kampung mmg tidak dapat dikatakan.. sedikit sebanyak meringankan kepla gua yg sedang berat ajer memanjang nih... maklum laa selagik tak abis lagik repot tuh mcm tuh la.. mase plak semakin hari semakin suntuk... tapi biler igt mase suntuk tuh bawak kebaikan jugak... (maknennyer lagik cepat nak balik kampung...) diri sendiri yg rase tensen kembali ceria.. mungkin betul aa kate org disebalik satu satu benda tuh.. musti ade hikmahnyer....

2 Comments:

Blogger Unknown said...

rambut mael mcm rambut lu la

6:50 PM  
Blogger Jin said...

kekekekek.....rambut mael siut....giler xpdc...btul ke???

7:52 PM  

Post a Comment

<< Home