22 February, 2005

r u the one?....

kepada sesaper yg tepike?.. ok nih bukan matrix bai... matrix dah abis dah bai.. well sebenanyer blum sial.. kakakakaak.. korang tau cite neo yg baru tuh.. yer bai tuh mmg sambungan matrix.. tak pecaya? ko tanyer botak, jin, batu ngan fifi.. kakakka.. mmg neo bai.. cumer kat dunia nih die tak seda lagik yg die bole terbang .. kakakka... tapi cam gua ckp nih takder kena mengena ngan matrix.. kepada sesape yg tatau iklan nih.. atau pun tak beli majalah slam.. nih laa pick up line iklan jordan XX yg baru.. aku dah cite blum?.. sudah tentunyer blum... last friday... yer last friday.. mase gua tgh jejalan sengsorang.. yer i was alone.. (awek gua musti bangga sebab gua takde kawan pompuan) gua lalu kedai nike kat klcc.. jgn tanyer apsal aku kat klcc.. bukan pilihan tapi tepakse.. (buttoo jin.. kalo gua beli buku hari tuh tak payah gua pegi lagik).. then mata gua berenti kat satu kasut yg diorg pegi letak kat rak yg paling tinggi sekali.. die igt gua tak nampak atau tak sampai?... bodo btul.. kalo mmg gua tak sampai pun gua akan panjat sampai tangga... pastuh camner ngan part diorg nak kasik gua tak nampak?.. shit that was plain stupid.. gua kasut 2 km lagik pun gua tau kasut tuh jenis aper dan imitation ker tak... inikan yg beberapa meter depan gua.. sebenanyer aku kena masuk dlm kedai baru perasan...

tapi aku mmg ader feelin kasut tuh ader laa.. cam spider sense.. ataupun mmg gua ade special relationship ngan jordan brand sebab gua ader feelin.. akakakka... price tag nyer 650.. shit.. i've seen worse.. (for those interested.. al iksan kedai jahat jual 585.. murah sial sbb SGD254.00.. kalo korang amik kire pejalanan korang nak pegi sgpore.. gua geren- damn- ti nih murah sial... bukan selalu pun).. gua pun tanpa bepikir panjang mintak try.. shit bai.. kalo lu org tak dpt beli dpt pakai pun jadik laa.. ok kepada sesaper yg tgh carik pompuan atau sedang besama pompuan konsep aku nih jgn laa korang gunakan utk pompuan.. respek skit bai.. jgn kalo tak mampu kawen pakai ajer.. kakakkakakakka... perasaan biler memakai?.. ade satu pekataan ajer bole gambarkan.. MAHAL.. kakakkaka.. rase mahal bai.. kalo korang pakai kat court = STAR... yer yer rase cam star.. tapi basically since gamba die keluar tahun lepas.. (yer aku tau tahun lepas lagik.. kakkakakakak) aku dah suker dah.. dan dpt tgk in person pastuh pakai plak.. mmg fitting utk gua.. cumer ader menda pelik plak tegantung.. pada aku rase kretif.. (oii.. bukan benda tegantung tuh.. )

kepada sesapa yg baca blog nih dan terign nak tgk.. pegi official website jumpman.. korang paham laa aper aku ckp nanti.. tapi instead of baya al iksan.. gua tepakse guna duit dlm amount yg samer utk tujuan yg lain.. gua tak sangka akan sampai hari, gua akan bole buat decision camnih.. mayb its time.. its a new beginning.. mayb gua dah realize ader semua jordan bukan tentu buat idup gua bahagia.. mayb gua dah tau aper sebenanyer yg gua nak... yer ker?.... kakakkakakaka... am i still the one then... ? i dont know mike.. if u help me out of this mess.. probably.. kakakakkakakakak

0 Comments:

Post a Comment

<< Home