28 February, 2005

gf, tunang, kawen dan penantian...

ok memula.. dont get any funny ideas.. i huv a gf yer.. n im not plannin to be engage or anythin like that... korang pun tau kan bahwa title selalu misleading.. tapi tak kesah laa.. gua mengambil peluang ini utk mengucapkan selamat pengantin baru kepada min a.k.a director awan design kerana akan berkahwin pada ujung minggu nih.. hehari yg besa sekarang nih.. kakakkak.. i know it will be a life changing experience.. ok ok.. ader byk lagik life changing experience cam cthnyer.. near death punyer menda.. mcm ko skydive or ko terjun dari tgkat 10 menara mesiniaga sebab ko borin ngan keja ko sekarang cthnyer... ataupun ko duduk bediri tunggu komuter pastuh ko igt nak lompat kat tgh trek mase train tuh sampai.. uihh... die jadik life changing kalo korang survive menda tuh... cam suicidal jugak gua nih tetiber..... jgn salah paham tuh cumer suicidal thoughts yg tebayang nak buat everyday ajer.. bukan bemakne gua nak buat? kakakakakkaa... yer ker?..

gua tau mmg nerv recking.. tgk ajer exibit A... azan.. sampai depan masjid pun muka pucat... sampai dah duduk atas bantal (bahya sial bole kena ketumbit nih..) .. sampai dah abis nikah pun muka pucat.. sampai tgh begamba pun muka pucat.. cium bini die pun muka pucat.. kakakak.. mmg kelaka lu gelakkan org sekarang .. time lu nanti tatau bai.. to fo real sial.. die lebih kurang cam besunat tapi lain skit... sunat konpem bai.. bukan bole buat slah pun.. kawin nih risky... kalo dah 2-3 tahun kawen baru rase tak bess.. oo susah woo... byk org happily married witout being in luv.. marriage is a responsibility to some.. lebih kurang cam keja.. ko bole quit at any day.. tapi lu nak makan aper bai... kawen?.. well cam gua ckp.. menda nih ikut org.. setengah org believe that marriage adalah penyatuan cinta diorg selama nih.. which is good.. setengah org berpendapat marriage nih hanyalah sebahagian daripada perkara dunia yg perlu dilakukan utk stay tru to life.. to be human.. which is true jugak... n sum ppl believe marriage is important utk diorg buat menda menda yg illegal kalo tak kawen?... which is bull shit.. tapi still true jugak... kakkakakaakak...

tapi to me.. all this is a measure of how old we r gettin.. lu gua.. semua makin tua.. gua sekarang still believe yg gua baru nak mula buat sumthin dlm idup gua.. there r still another 11 jordans to go.. kire cam byk menda lagik laa yg gua baru nak mula.. which is suck.. sebab at the age of 25 baru gua nak figure things out... kalo laa gua stay ajer wit one ideas in life kan senang idup gua.. tuh senang utk semua org kot.. lu jumpa satu pompuan.. lu stay kat situ seumur idup.. lu dpt keja.. lu jgn berenti sampai lu pencen.. menda menda cam tuh laa.. gua tatau apsal gua tak camtuh.. mayb sebab gua nak more things in life.. jgn salah paham.. kite idup mmg sementara ajer.. tapi tak salah kan .. let say utk gua ade semua j's.. kakakakak .. just kiddin.. gua tau lu paham aper gua ckp.. byk org tanyer gua apsal gua nak semua menda cepat?.. apsal gua malas nak tunggu.. apsal gua tak suker org lambat n shit like that.. ? senang ajer bai.. we dont huv the luxury of time.. time skit sgt.. mase tak byk nak buat semua menda yg kite nak buat.. gua nak buat ape yg gua cite citekan before my time or our time is up.. shit man.. u'll never know.. so now.. open ur ears u ppl frm the board of graduate studies.. give me my fuckin offer !!! (well.. if u huv one that is?...kakakakakkakkkak)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

weh duduk atas bantal kena bisul la bukan ketumbit =)

6:13 AM  

Post a Comment

<< Home