19 March, 2009

realiti dan fantasi.....

boleh tahan lama jugak takde update.... taper taper.. mmg 3-4 hari sblm nih gua sedikit punyer busy mengeja dateline gua sendiri utk hantar draft thesis gua sblm hari senin minggu nih... dah akhirnyer setelah behempas pulas hempas pulas lagik dan hempas pulas lagik... siap laa 170 muka surat draft thesis gua... kekekkekekekekekek... dan siap di hantar... pastuh mase nak anta tuh plak dlm bilik super gua siap ader internal examiner gua.. lagik elok laa camtuh... die pun tgk itu draft geleng geleng kepla... gua bukan aper mmg plan tulis tebal tebal sbb senang nak buang ... daripada tulis nipis nipis nanti jadik satu keja plak nak tambah kan... keja membuang sememangnyer lagik mudah daripada keja menambah... kekekekkekekeke.... aper pun gua rase dlm 2-3 minggu lagik mungkin tiber masa gua plak utk mengharungi hal hal viva utk mendapatkan pangkat dr. tuh... susah btul laa... kalo peksa ade objektif tapi ini peksa takde objektif.. malahan lebih subjektif dari subjektif.. gua cumer harap biler time gua viva nanti gua tak meng-geybang atau borak kosong tanpa isi ajer plak.. kang susah plak aper pun tak dapek... sekarang dlm resume gua dah update expected graduation date may 2009.. hehehehehehehehe... maklum laa baru nak mula carik keja nih.... kekekekekkekeekkekkekke

ok kepada penjawab soalan kuiz gua.. malangnyer dua dua pun tak betul... gua ade sorang ajer budak gua penah aja.. pastuh budak tuh bejaya mendapat markah A- dalam peperiksaan pengaturcaraan.. gua rase bukan sbb cara gua mengaja bole diterima tapi gua rase sbb mmg die pun ade bakat tependam... gua cumer bagi nudge ajer utk mereliasasikan kebolehan die... kekekekekek.. gua rase gua mmg takde bakat utk mengaja org gua igt.. sbb tuh laa gua cuber sedaya upaya utk tidak menjadik lecturer nih... kekekekkekke.. kalo nak gua menyumbang kepakaran dari sudut lain tuh takde masalah tapi nak mangabiskan masa mengaja kelas tuh bukan gua punyer skill laa gua igt.... seriusssss.... aper pun kite tgk laa citer dalam 1-2 bulan nih camner.. setakat nih masih telalu awal lagik nak tau camner agaknyer episode pejalanan idup gua nih nak besambung... kalo ikut cite cite tv biaser time time nih musti jadik cliffhanger punyer... cite tegantung di saat saat kritikal....

tapi walaupun agak relak skit skarang gua ader jugak buat keja keja kecil.. yg pastinyer tatau lagik aper paper nak ditulis utk menutup sessi pengajian gua utk time nih... ermmm gua igt nanti lepas meeting ngan super minggu depan ader laa yg tak kena tuh.. tapi in the meantime... buat keja keja kecil kecilan ajer.. rase relak dan tenang yg lebihnyer buat mase nih.. kalo nak kire dulu ader jugak laa lepak tapi lepak rase besalah sbb tau ade keja tak buat.. 2-3 hari nih lepas tak rase besalah sbb mmg takde keja yg sepatutnyer nak buat dah.... kekekekekkekeke... tapi tgk laa minggu depan... super gua ade sedikit malas nak membaca.. jadik gua igt musti tatau berapa byk die suruh betulkan.. gua budget die tak suruh pun sampai laa time viva nanti... sbb die sendiri baca lompat lompat ajer.. melainkan die rase jalan cite gua tak sedap aa... gua igt mcm tak pecaya jugak dah nak lulus dah... tapi kite tgk laa dulu camner kan.. suka awal awal pun tak ble jugak.... karang beduka dikemudian hari plak... kekekekekekekekke... ermm byk masa teluang nih mmg rase nak bejalan.. tapi duitnyer plak takde.. sekarang nih pun idup dalam negatif... rase tak beduit tunggu elaun nih menyebabkan gua nak bebelanja tak pepasal ajer...... kekkekekekkekke... mmg tak bijak tapi kalo bijak tak genius laaa.... genius kena buat menda bodo bodo... ini lebih kurang benda bodo utk gua aaa.. duit takde beli kasut... duit ade beli lagik byk kasut... kakakakakakakakaka....

1 Comments:

Blogger Zan said...

hidup sebenar adalah anda masih hidup. mueekkeekkeek.

10:32 AM  

Post a Comment

<< Home