06 March, 2005

bintang di syurga

if u have RM 26.01, wat will u do wit it?... wel., im gonna tell u wat i did with it.. pegi jusco.. pastuh korang carik cd nih from peter pan.. bintang di syurga ( yer jin yer.. gua dah beli dah)... kakaka.. n i tell u wat.. mmg puas hati... aku pun dah lama tak beli any cd.. so so far.. bole tahan laa tahap kepuashatiannyer.. then.. the next day.. member gua ajak gua jadik pengapit.. i cant turn it down bai.. biler sumone mintak tolon lu utk share hari bahagia die .. u gotta say yes bai.. sebab nih lebih kurang no-the-honor-is-still-mine-kinda-moment laa.. walaupun dlm keadaan yg tepakse.. sebab gua jadik bidan terjun.. tapi tak kesah laa.. gua tau gua mmg abit biggy skit nak buat menda menda cam nih.. sebab gua nih pemalu.. tapi tak kesah laa.. although i must admit.. kalo kat overseas probably being bestman mmg lagik bes.. sebab lu ader privillege nak buat bachelor party n carry more responsibility than just makin sure ur man look tight during the whole ceremony.. but anywayz.. tak kesah laa... kite bukan kat overseas kan...

how do i describe it?.. hmm .. biar gua kategorikan dulu laa apsal lu org jadik pengapit.. satu sebab pengatin nak match making kan 2 org kawan die (which is not the case, yesterday).. satu lagik nak kasik introduce member die ngan opportunity opportunity lain (which is not the case jugak laa mat).. lastly... sebab member die mmg giler glamour.. kakakaka.. (which is also not the case.. ).. so in between semua kategori tuh.. gua just there as a favor.. utk make sure kawan gua happy dan gua hanyer harap gua tak cacatkan majlis tuh.. gua hanyer harap gua punyer participation tolon diorg laa.. kakakaka...

i'm sure latter min akan kasik gamba die on the net.. so semua org bole tgk camner aa.. by 4.30 semua dah abis.. aper yg gua dpt lepas tuh?.. gua rase cam single plak dalam temph 2-3 jam tuh.. sebab dgn tugasan gua, gua rase cam gua takde awek plak.. pastu ade laa soalan soalan cam biler gua plak.. tuh awek ko ker.. semua org.. minah tuh (aka pengapit pompuan) bukan awek gua.. awek gua bukan tak datang.. tapi tak bole datang.. pastu gua tatau biler gua nak kawen.. most probably korang tatau pun sebab gua nak kawen mura.. kakakaka.. pastuh gua tak suker sial format baru qualifying F1.. gua tatau aper kena mengena die.. gua kena mention tuh.. kakakkakaka.. in the end.. lepas semua abis buat gua rase tak single balik.. dan betapa tak besnyer keadaan camtuh.. menyebabkan gua pg jln OU malamnyer.. sajer bai.. amik angin malam (padhal airkon) utk mengilangkan kekusutan di kepla..

i cant get this outta my head.. hear u go:

Dan aku sifatku,
dan aku khilafku
Dan aku cintaku,
dan aku rinduku

Kutanya malam,
dapatkah kau lihatnya
Perbedaan yang tak terungkapkan
Tapi mengapa kau tak berubah
Ada apa denganmu

Oh...hanya malam dapat meleburkan
Segala rasa yang tak terungkapkan
Tapi mengapa kau tak berubah
Ada apa denganmu ...

kakakakkakakakka... ( n this special msg goes to the board of graduates studies.. bai.. dah 3 minggu nih.. fucker.. u guys better get it going...)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ada apa denganku?
ada apa dengan cinta..
maka 30 hari mencari cinta itu..
akakakakaka

6:03 PM  

Post a Comment

<< Home