23 August, 2009

24 ...???

jarang plak gua rase idup gua ade play by play for every hour mcm citer 24... tapi beberapa hari lepas gua rase macam tuh.... gua rase ade mcm timer dlm setiap menda yg gua buat.... kekekkekekekke.... bukan timer tapi ade watch laa tik tok tik tok kat tepi skrin.... ini semua mula pada hari rabu... hari rabu tuh org rumah masih lagik kat spital besama ngan natalia.. nampaknyer kadar kekuningan natalia masih lagik turun naik dan tak konsisten... kalo konsisten pun sbb die maintain ajer naik dah bukannyer turun... aduihhh... mmg time tuh gua tgk dah bebulu jugak org rumah gua menunggu saat saat die bole keluar spital.. tapi iyer rawatan bawah lampu tuh bukan kat semua tempat ader... kalo gua ble bawak balik lampu lain citer laa bole buat rawatan sendiri.. maklum laa gua kan dr.. kakaakaakakaakka... walaupun dr yg tak berkelayakan utk ubat kan org dah yg paling penting sekali takde sape pun nak amik keja buat masa nih... tak kualiti laa sebenanayer kedoktoran gua tuh... kekekekekkek....

aper pun hari rabu tuh kitaorg bgn pagi dan bersiap laa utk membuat lawatan harian kepada org rumah gua dan natalia.... hehehehhehe.. man man ajer utk makan tghari.. kekekekkeke.. bukan aper org rumah gua tak larat nak abiskan makan tghari die jadik sedang elok laa gua bawak aaqilah utk share sekali kan... hehehehheheh... campur gua mmg skit punyer malas nak masak laa tuh.... lepas lepak lepak lebih kurang aaqilah pastinyer akan kasik signal utk begerak sbb dah tensen boring kat spital kot... jadik biler aaqilah dah signal kitaorg kena laa begerak... biasernyer kalo pegi spital cam tuh laa xder laa lama sgt sbb aaqilah cepat boring jadik tak dpt laa spenda mase yg secukupnyer dgn org rumah gua... kekekkekekeke... aper pun lepas kitaorg balik petang tuh sebenanyer byk lagik benda yg kena dikejarkan...

sampai umah kena laa gua besiap plak sbb jauh lagik destinasi gua hari tuh.... sambil sambil tuh pack plak barang utk anak gua... dlm pkl 4 ptg tuh gua dah besiap dah.... lepak lepak sambil siapkan aaqilah utk dihantar ker umah bad dan durra utk malam tuh... dlm pkl 6 diorg pun sampai nak amik aaqilah... gua plak leps tuh amik bus ker airpot.. rase mcm tak abis lagik hari nih... rase mcm panjang semacam ajer laa plak... sampai sampai gua tgk awal sgt rupenyer gua sampai nih.... gua pun lepak lepak dlm kedai buku ... baca kejap laa majalah top gear sampai laa pkl 7... biler dah pkl 7 gua pun tepika alamak susah jugak nk carik makan sampai glasgow nanti sebab dah malam... jadik gua pun angkt laa sandwich dgn air ribena.... kekekekekkeke.... time tuh gua igt besok posa jadik alang alang gua sahur sekali laa.. rupenyer besok bukan posa.. besok baru nak tgk anak bulan... hehehehhehehe.....

lepas tuh board plan.... beberapa minit belepas laa tinggalkan soton.... dlm 1 jam lepas tuh sampai dah ke glasgow airpot... tp bole tahan ujan lebat jugak laa... tgk tgk pun pkl 10 malam... pehh dah jauh rupenyer gua bejalan daripada gua tejaga pkl 6 pagi tadik sampai laa sekarang... gua nampak ade bus tulis city center gua pun terus ajer naik... susah payah jugak kang kejap lagik nak mencari hotel gua nih... kekekkekeke.. dah laa tak berapa dekat... tak nampak aper pun time nih gelap ajer campur dgn ujan... pastuh dekat area area yg gua rase gua patut turun gua pun turun laa walaupun sebenanyer gua main bantai ajer... lepas gua jalan kaki dan sesat dekat 1 jam akhirnyer gua pun give up dan amik cab ajer terus sampai hotel... bole tahan jugak laa rupenyer hotelnyer... bilik pun besa tapi rase cam kosong jugak laa sbb gua sorang sorang... bole kata buat julung julung kalinyer lepas kitaorg pegi uk nih.. ini laa antara hari hari kitaorg tak dpt lepak sama sama... kekkekekekekekekkekekkeke

lepas gua mandi sbb gua basah lencun kena ujan... gua pun besiap laa nak tido.... maklum laa besok ade pelbagai lagik aktiviti yg hendak dikerjakan.... kekkekekekekke.... sungguh panjang hari nih.... tgk ajer laa berapa panjang entry gua nih... tapi itu laa mmg byk hal jadik dalam masa yg tak berapa panjang nih.... sememangnyer tak senang lagik lagik dalam keadaan natalia yg tak tentu hala lagik.... hasilnyer daripada susah susah payah nih ??? entah laa tatau laa lagik aper hasilnyer... minggu depan baru tau... tapi yg paling penting dan paling utama org rumah gua dan natalia dah selamat dah keluar dari spital... citer selanjutnyer kena tunggu episod lain laa plaks... kekekekekekkekekek

0 Comments:

Post a Comment

<< Home