17 August, 2009

13 August 2009


DSC_7401, originally uploaded by hasniza.

gua igt lagik... 1st time dpt anak... balik umah malam tuh penat jugak setelah seharian duduk spital.. tak sepenat org yg betarung nak beranak laa tapi... sampai umah lepas naik bus university... buat julung julung kalinyer duduk kat tempat org .. gua sorang ajer ader kat umah.. pastuh malam tuh sebelum pkl 12 malam tulis entry blog supaya sama ngan tarikh lahir aaqilah time tuh... pastuh bgn besok pagi nyer begegas nak pegi spital tgk aaqilah dan org rumah... kekekekkeekeke.... tapi 3 tahun pastuh yg peliknyer walaupun nampak agak sama.. tapi realitinyer mcm adalah tidak serupa....

byk benda yg lain kali nih.... memula pegi spital skit punyer awal pkl 700 pagi .. 14 hari lebih awal dari tarikh yg sepatutnyer pegi spital... pastuh bukan sekali... hari sblmnyer pun pegi spital jugak... dah kire 2 kali dah pegi spital.... pastuh daripada duduk spital sekejap... ini satu hari tunggu nak duduk spital... daripada beranak senang ajer... yg ini ade sedikit susah laa plak.... pastuh balik malam tuh ... lepas makan makan ngan bad ngan durra yg sesusah menjaga aaqilah dan menghantar pegi balik spital... gua sampai umah penat tapi tak penat.... tapi takde aa tulis blog... sbb temankan aaqilah baring sampai gua pun tetido...

pastuh besoknyer tak macam 3 tahun lepas... gua begegas jugak siap.. tapi bukan begegas nak pegi spital... nak pegi interview kat london... balik pastuh baru laa begegas nak pegi spital... dan tak seperti aaqilah kali nih tak perlu duduk kat spital pun sebenanyer bole terus balik... cumer gua dan org rumah rase elok laa lepak satu malam mane laa tau ade komplikasi.. dan petang jumaat tuh selamat sampai jugak ker umah.... dan tak seperti 3 tahun lepas .. mlm tuh bukan satu budak ajer berak nak dibasuh... tapi dua budak punyer berak yg hendak dibasuh... kekekekekekkekekekek

jadik aper yg sama mcm 3 tahun lepas kalo semua tak sama... yg sama walaupun natalia duduk spital 1 hari.. semalam die kena masuk spital sbb sakit kuning yg teruk... hari nih dpt tau kalo ok besok baru bole keluar.. jadik sama laa duduk 3 hari kat spital cam aaqilah.... yg sama hari nih register kat spital ngan kerani yg sama.... kalo korang tatau lagik nama nyer natalia asfi azraa... pastuh yg seperti 3 tahun lepas.. gua masih lagik tak bekerja.. tapi tak seperti 3 tahun lepas.. gua tak duduk sorang lagik kat umah tapi duduk bedua besama aaqilah....

hmmm gua igt 3 hari lepas semua menda akan menjadi.... 3 hari natalia dah lahir... lepas tuh gua pegi "the" interview dan dapat keja utk menjamin kesejahteraan kitaorg utk 3 tahun lagik.... tapi seperti menda menda lain jugak di dunia nih... kita tak ble dpt semuanyer... musti ade menda kite tak dpt utk ajar kite supaya besyukur dgn aper yg ader... sbb kalo dpt semua menda nanti tak igt aper aper... reasonable laa tuh kot.. kata manusia mudah luper.. kalo dah dpt semua menda tak perlu laa igt aper aper lagik... reasonable laa tuh kot.. entah laaa... aper pun spt 3 tahun lepas... yg paling penting sekali segalanyer selamat dan sihat sejahtera.....

2 Comments:

Blogger Chern said...

sungguh pjg kesemua entry ko kenit... tapi aku gagahkan jugak baca sbb nak tau citer natalia....

nways... congrats for ur newborn n congrats for the new job. rezeki anak tu

8:54 PM  
Blogger kenit said...

mane ade dpt keja.. xde rezeki rezeki anak pung... rezekinyer yg sebenanyer adalah mendapat anak.... itu ajer.. kekekkekeke

1:32 AM  

Post a Comment

<< Home