18 July, 2005

blue....

shit.. hari nih gua rase mmg nak sgt resign... come on god.. give me a lil sign.... ader satu menda yg bole kasik petunjuk.. then gua straight away sial buat... i even got my resignation letter typed already.. tinggal nak tuka tarikh dan print ajer.. kaakkakakaaka.... i'm not kidding.. gua selalu nak jadik org yg satisfy ngan aper yg die buat.. but so far until now.. i still cant find it.. i still cant settle down.. haaa.... entah laa.. mungkin gua harap sgt dapat buat aper yg gua nak buat...

seda tak seda dah nak abis bulan 7 dah... oo.. i need things to happen ... n to happen fast... gua tatau apsal gua gatal sgt.. agaknyer selepas menghabiskan mase tak buat keja 4-5 hari nih gua rase mcm ade org tgk ajer.. im bein watched... mungkin jugak gua rase guilt sebab gua makan gaji buta.. well i luv gettin paid by doin nuthin... sape tanak.. cumer after a while gua rase cam tak best jugak laa.. its like this.. let say korang keja utk satu organization yg korang gile suker... musti biler ade time time takde keja lu buat benda ker yg bole membantu keja ataupun organisasi lu.. ok bukan semua org.. but i would definitely do it..

tapi entah laa.. i like it here.. dah mcm rumah dah tempat nih.. i huv got rappot wit almost everybody.. tapi work wise.. susah nak ckp.. dah lama sebenanyer gua plan.. kalo lu org baca blog gua dari lepas lepas korang pun tau.. yg org kat sini pun tau.. semua tgh tunggu hari dan waktu.. all n all gua rase diorg dah bawak bebanan (i.e. GUA) sepanjang 7-8 bulan dah.... bagi gua keja keja pun yg bodo ajer sebab takut gua larik nanti takde sape diorg nak blame biler masalah.... kakakakakakkaka.... nway.. i should be fair.. i know.. diorg dah fair giler ngan gua... gua kena fair giler jugak in return.. gua tau .. now.. i just need a sign.. just a sign.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home