14 July, 2005

aduh aduh duh duh duh...

lately gua ade byk buat keja malam.. bukan cam batman tuh.. jgn salah paham... tapi mmg melibatkan pukul memukul dan libas melibas.. pastuh biler nak bangun besok paginyer punyer laa malas nak mampus... so semalam agak break thru (jgn risau jin.. azan... kesah abis di meja mamak.. tak ungkit pun) salah salah.. pagi nih agak break thru.. sebab tetiber gua rase cam biaser plak bangun dan terus pegi keja walaupun gua tido pkl 3.00 dan selepas sehabis habisnyer mengerahkan tulang empat kerat gua.. hmmm... mungkin body gua sendiri dah adjust....

berbeza plak dalam 2 bulan lepas.. gua igt lepas ikut member gua training ball besama team die.. ish ish ish.. waking up the next day?.. aduii bapak segala menda nyer sakit... not that waking up today tak sakit... sakit bai especially tangan gua.. (mungkin teknik pukulan masih tak tepat)... tapi entah gua rase cam dah terbiaser ajer... ok actually this past week gua rase mmg cam dah terbiaser.. celik ajer pastuh gagahkan ajer seret diri gua pegi keja.. doin meaningless task for the whole 8 hrs... apsal meaningless.. well take today for instance.. keja gua refresh F5 niketalk jordan brand forum sebab semalam ade org ckp die nak post gambo XXI yg cun skit.. kakakkakkkakak....

entah laa... mungkin psikologinyer.. becoz i got no work to do in the office... so draging myself to the office is effortless... itu pasal laa gua takde masalah pun kot.. besides bukan semua org sampai sampai ajer opis terus pike plan nak buat aper lepas office... mungkin ader kot.. kakkkkaakkakakka....
(jin + azan.. tgk skit pun gua takde mention... kakakakkakakkka.....)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home