15 June, 2005

okok

i did see some comments.. kakkakaka.. funny funny.. i know i can put a counter and see the stats myself.. tapi jgn luper kengkawan.. talking is a primitive frm of communication.. so do hand signal dan lain lain lagik.. kakakakakak.. gua tatau btul ker tak.. but actually kalo dpt 2,3 pun dah cukup utk gua feel good bout myself.. the truth is... gua pun byk baca blog org tapi org org yg tulis nih tak seda.. gua rase tak bess biler diorg tak update.. tapi wth... semua org ader masalah diorg masing masing.. gua rase kalo intenet tak restricted pada time office.. gua rase lagik byk benda gua bole ckp.. kakakakka... but thats that.....

as usual gua start penyakit tade menda nak buat... this is infact a very very good month... lots of good things happened n happening in few weeks times.. cthnyer nxt monday pay day... to me pay day is alwayz a good day.. buat gua rase relief daripada segala bebanan kewangan.. bsides dlm keadaan kehidupan gua yg agak tak happenin lately.. pay day mcm raya sial.. raya... kkakkakkkkakka... ader beberapa menda lagik.. setengah setengah ingin diutarakan but at this moment.. rasenyer tak appropriate lagik... well i do wonder one thing though.. let say berlakunyer satu tragedi.. tetapi kite mendapat keuntungan daripada tragedi tuh.. how should we feel?....

is it bad?... adaka itu dikatakan sebagai mengambil kesempatan di atas keaiban org lain.. ada ka itu maksudnyer lu org tak care?... emmm.... its like one day lu jalan.. pastuh jumpa satu awek nih.. die lonely dan horny pastu die tetiber ajak lu main?... wtf?... im not suggesting that u supposed to main laa sebab come on laa.. itu mmg salah.. tapi awek tuh dlm kesedihan... lu amik kesempatan ker.. not that kinda thing ever happens to me or anything.. im just wonderin.. should u or should u not?.. maksud gua amik opportunity atas kemalangan org lain... (bukan "main" bai...)

does that make u a bad person?... kakkakakakakkaka.... (kalo lu main mmg laa.. gua tak ckp pasal main)... am i in that position? well bole dikatakan begituh.. dan pada pandangan gua... gua dah evaluate sebaik mungkin benda tuh.. i dont think i am at fault.. mayb gua ikut kata hati gua.. i would like to think that.. tapi gua rase gua dah evaluate aper yg perlu dan aper yg penting... gua penin ngan keja gua.. i'll post sumthing better later...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home