06 June, 2005

rockin like a celebrity...

i am not posting that often anymore.. i kno i kno.. sekarang susah nak carik time? bukan susah nak tulis aper aper sebab takde menda sgt pun nak tulis.. nak carik menda happenin.. kena carik menda happenin.. well cam last week.. sepanjang minggu gua tak sure gua nak pegi ker tak satu kenduri kat perak nih.. i huv 30 bucks n ader lagik 3 minggu before pay day.. if u decided to do the math.. well it will not work out well.. maner possible.. so gua mmg frm the early week decided not to go.. sebab financially mmg gua tak mampu... tapi in my heart mmg gua nak pegi... nak pegi sebab gua dah borin every weekend takde menda nak buat.. jadik kalo dpt tuka angin bagus jugak....

so by friday... mengikut kata tuan pengerusi gua kena buat decision.. the shit was tight.. gua mmg tak bole afford but sumhow gua ckp gua nak pegi jugak... n i think for one day at least gua dpt jugak tuka angin... mmg perjalanan jem cam haram... penat n all that shit.. tapi at least for that one day gua buat benda yg tak biaser sgt... time kaseh laa pada org org yg kawen berduyun duyun minggu minggu terbabit.. sepanajang tahun nih gua tgk org samada beli keta baru .. atau pun kawen... mungkin tahun depan org tak byk beli keta dan tak banyak kawen kot....

the trip was awesome.. kalo laa bole dpt beberapa keta lagik nak join.. dan proses mandi manda tak memakan mase 15 minit.. i kno i played a part in that.. tapi fuckin hell .. kalo lu org baca map die pun lu org bole mati woo.. macam maner buat map camtuh.. but anyway.. puas hati jugak.. mungkin tidak pada jin sebab die tak dpt celup kepla die.. kakakakkaakkaa.... mungkin one of these days kite akan pegi balik n spend some time.. gua tak rase one of these days tuh akan amik mase betahun tahun.. mungkin dlm beberapa bulan camtuh....
sekarang situation agak tight.. shit.. situation alwayz tight ngan diri gua... i guess it is time to disiplin kan diri gua.. kena follow the way of the force.. n now the way of the force is sayin that i should control my spendings.... well.. to become a jedi i must.. kakakkaakkakaa.... bukan bai sebelum jadik remaja bankrap baik gua buat... gua rase gua pun takde laa jauh sgt nak sampai situ.. better watch out...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home