17 March, 2005

still standing....

quite a week.. quit a week.. do i need to talk about myself... ntah .. tatau laa.. but today is thurday.. tapi takde byk menda yg jadik pun so i don't wanna talk about myself... a few notes though.. housemate gua ckp the contender is fo real.. mayb ade sumthin between sly ngan boxing.. yup.. u guess it.. rocky bai rocky.. sebab tuh laa.. cuber lu amik org lain jadik host.. probably tak addicted sial camtuh.. member gua kasik rating must watch.. igt bai.. housemate gua bukan mamat tv sgt.. biler die ckp sumthin camtuh agaknyer laa ader kebenarannyer laaa...

minggu nih slow sial.. slow giler.. mayb sebab gua tau jordan XX tuh mmg ade pig skin.. sedih sial sedih.. one of the most hype n talk about shoe... revolutionary pada design.. lu org bole check post dan dekat 4 post gua mention kasut tuh.. giler babi tunggu punyer laa excited only to get blown away.. thx jordan brand.. thank u... tunggu punyer tunggu habuk pun tadak.. menyebabkan gua takut skit sebab gua ader tunggu sumthin jugak.. yg gua tatau lagik laa ader habuk ker tak.. kalo ader habuk senang bai bole vacumm.. kalo takder nak buat aper.. kakakakkaka.... (buat lawak bobo sebab kepla sendat).. yer lu igt seluar ajer bole sendat.. well actually kalo seluar sendut ader 3 menda ajer.. lu dah gemuk, atau tetiber benda lu beso ataupun bum bum lu beso.. pick one.. kalo kepla sendat.. tak tak.. otak lu tak makin besa.. die sebu ajer kot.. byk sgt udara dlm tuh.. jadik between otak dan space dlm kepla otak lu diorg rase sempit.. rase sendat...

as u can read.. gua tau gua borin.. gua ade keja tapi gua dah borin ngan keja.. atau keja dan borin ngan gua.. gua tatau laa memaner apply.. giler... semalam gua pegi try out sial.. yg gua dpt ?.. keboringan sebab gua buat menda sama jugak.. gua kena amik test.. mase gua amik test tuh gua rase cam frank dlm catch me if u can.. giler bai.. buat menda sama dan sama dan sama.. dan lagi dan lagi dan lagi... pegi interview balik interview pegi interview balik interview.. giler sial.. gua rase kena change dan tanak idup camnih lagik sial.. gua tau its time.. lu org jgn risau.. gua duduk tingkat 14.. yikesssss.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home