13 March, 2005

1, 2 or 3..

camner agaknyer kalo korang diberi opportunity utk tulis segala yg korang rase atau tgk pike dlm satu , dua atau 3 patah perkataan.. tak bole lebih... well.. this is wat came out:

borin. penin kepla. rase nak berak. giler sial. baru pkl 10. lama lagik. nak tunggu sehari. takde keja?. kena senyap. apsal slow. jauh sial awak. hehari camnih. giler. borin. sakit kepla. kenape. kenape. kenape. ujan semalam. sejuk. air masuk bilik. babi slam basah. aku tak basah. bess. mimpi basah. tak jugak. kalo mimpi. musti bess kot. lambat lagik. waaa... . aku kenyang. rase nak berak. takde. kalo berak bagus. buang mase. 20 minit. biler. biler. nak berak. bukan. semua org keja. apsal diorg keja. diorg ade keja. aku takde. kkakakkaka. bos tak bagi. takut aku gantung. aku nak berenti. tapi tak bole. oii... . apsal lama sgt. aku tau apsal. entah. aku tatau. hari nih tau?... mungkin tak. lepas semalam. mungkin tak. bodo aaa. nak pg sgpore. giler. sape nak ikut. minggu nih jb. turun sgpore. tak bole. family affair. alang-alang. abih tuh. borin. penin kepla. borin. apsal takde awek. borin. takde keja. rase nak ponteng. kakakaakakak.. . borang income tax?. sial tak amik. biler nak amik. tunggu results Uni. biler tuh. entah. giler. rase nak kencing. pegi kencing. malas laa. tunggu. borin. sakit kepla. tido bes nih. balik umah. main game. tgk movie. bess bess. jejlan. pegi sgpore?. beli kasut. duit takde. giler. borin. sakit kepla......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home